سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق حماسه اقتصادی با تدبیر نخبگان کشور

در هفتمین همایش ملی نخبگان امسال هزار و 100 نفر از استعدادهای برتر و نخبگان کشور، 16 مهرماه در محل پژوهشگاه نیرو گرد هم می آیند.

 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل؛ نشست  هفتمین  همایش نخبگان  الستی، دبیر همایش با اشاره به اینکه سابقه این گردهمایی ها حتی به قبل از تشکیل  بنیاد می رسد گفت: هسته این همایش  جلسات و دیدارهای استعداد های برتر با مقام معظم رهبری و پیشنهاد  تاسیس بنیاد علمی نخبگان نیز از همین دیدارها  ارائه شد.

وی افزود: امسال عمده فعالیت های جانبی  که در همایش اتفاق می افتد  دیدار مستقیم استعداد های برتر با نخبگان است و هدفم انجام یک فعالیت هدایتی امید بخش است تا دانش از طریق نخبگان به استعدادهای برتر انتقال یابد.

وي در خصوص  رویکرد این همایش تصریح کرد:  امید به تحقق حماسه اقتصادی با تدبیر نخبگان مهمترین رویکرد این همایش است که رسیدن به آن جز با مشارکت جدی نخبگان میسر نمی شود.

دبیر همایش ملی نخبگان افزود: در مرحله اول  هزار و 800 نفر برای شرکت در این همایش  اعلام آمادگی  کردند که با توجه به محدودیت زمانی موفق به پذیرش  هزار و 100 نفر از آنها شده ایم.

الستی گفت:  عمده شرکت کنندگان در این همایش  برگزیدگان جشنواره ها ، نخبگان دانشجویی و دانش آموزی نفرات برتر آزمون های سراسری و مخترعین سطح یک و دو است که در میان آنها 356 نفر خانم و 747 نفر آقا هستند.

وی افزود: در این همایش  فارغ التحصیلان مقطع دکتری 22 درصد ، فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد 15 درصد و فارغ التحصیلان کارشناسی 63 درصد از  شرکت کنندگان را تشکیل می دهند./ح
برچسب ها: همایش ، نخبگان ، استعداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.