سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بايد مراقب باشيم با عملكرد نادرست پازل دشمن را تکميل نکنيم

دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل سراسر کشور گفت: عملکرد ما نبايد در فضايي باشد که به تکميل پازل دشمن بيانجامد و شناخت دانشجو بايد در اقتضاي محيط دانشگاه، شرايط کشور و سياست‌هاي کلان نظام صورت گيرد.

"روح‌الله نجابت" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه دانشجويان ما بايد تلاش کنند تا در تراز گفتمان انقلاب اسلامي عمل کنند، اظهار داشت: با نگاه به فضايي که موجب شکل‌گيري انقلاب شد، دانشجويان معتقد خودباوري ويژه‌اي در مواجهه با تمدن غرب مبتني بر آموزه‌هاي غير خدايي پيدا كردند.
 
وي با بيان اينکه دانشجو به واسطه تلاش و تراز علمي شناخته مي‌شود، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تلاشي که از 10 سال پيش در زمينه علمي شکل گرفته بايد ادامه داشته باشد و اين وظيفه دانشجويان را دوچندان مي‌کند.

دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل سراسر کشور در ادامه تصريح کرد: نکته مهمي که بايد در نظر داشت، شناخت سياسي دانشجويان است که بايد فرد زمان خود بوده و به مسائل مختلف در داخل و خارج از کشور اشراف کامل داشته باشند.
 
نجابت تاکيدکرد: شناخت دانشجو از مسائل داخلي بايد در اقتضاي محيط دانشگاه، شرايط کشور و سياست‌هاي کلان نظام صورت گيرد.
 
وي با اشاره به شعار مبتني بر اعتدال در دولت يازدهم عنوان کرد: دانشجويان بايد با در نظر داشتن اين شعار از مسئولان بهترين‌ها را براي به دست‌گيري سکان آموزش‌عالي مطالبه کنند.
 
دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل سراسر کشور در ادامه بيان داشت: حرکت دانشجويان و تشکل‌ها نکته مهمي است که بايد با توجه به مفهوم اعتدال صورت گيرد،‌ به اين معني که منطبق بر آموزه‌هاي اصلي اسلام، انقلاب و مطالبات امام راحل(ره) و همچنين رهبر فرزانه انقلاب باشد تا مسير را گم نکرده و هدف شعار اعتدال را پياده کنند.
 
نجابت با اشاره به اينکه دشمنان همه تلاش خود را به کار مي‌بندند تا فضايي براي منافع خود و ضربه زدن به ايران باز کنند، تصريح کرد: دانشجويان بايد با توجه به جايگاهي که ايران نسبت به تمدن مادي‌گراي غرب دارد، بدانند که دشمنان هيچ‌گاه زير بار شعارهاي ما که منطبق بر اسلام است، نخواهند رفت و در اين راستا بيکار نمي‌مانند.
 
وي در ادامه با بيان اينکه بايد توجه داشت که دشمن هيچ دلسوزي براي ما ندارد، گفت: عملکرد ما نبايد در فضايي باشد که به تکميل پازل دشمن بيانجامد.
 
دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل سراسر کشور با اشاره به تلاش دشمنان براي به تله انداختن دانشجويان در راستاي رسيدن به اهداف شوم خود، مطرح کرد: دشمن براي پياده کردن اهداف خود نرم‌افزاري دارد که مي‌خواهد سخت افزار آن دانشجويان باشند و مسئولان بايد با هوشمندي و نگاه ويژه، دانشجويان را از فضاي تهاجم فرهنگي آگاه نگه‌دارند.
 
نجابت باتاکيد بر فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر اينکه قرآن بهترين شاخص براي سنجش عملکرد ما است و بايد عمل خود را مدام با اين شاخص بسنجيم، خاطرنشان کرد: حرکت و اقدام مسئولان و دانشجويان بايد در راستاي پياده کردن اهداف و معيارهاي قرآن در زمينه‌هاي انقلابي باشد تا مطمئن باشيم که مسيري که در آن حرکت مي‌کنيم مسيري درست و به سوي اهداف متعالي است.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.