سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

استاندارمركزي بر مبارزه با بيماريهاي مشترك انسان و حيوان تاكيد كرد

استاندارمرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز دامپزشکی بر مبارزه با بيماريهاي مشترك انسان و حيوان تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در این پيام آمده است : دامپزشكان و ساير رده هاي دامپزشكي ميهن اسلامي در خط مقدم مبارزه با بيماري هاي مشترك بين انسان و حيوان هستند.
وي در اين پيام افزوده است: نامگذاري ۱۴ مهر به عنوان روز دامپزشك، نشانه اهميت و ضرورت تجليل از مقام دامپزشكان و تاكيدي بر نقش موثر، مستمر و حساس آنان در ارتقاي سلامت و بهداشت عمومي جامعه است.
شعباني فرد دراين پيام آورده است: اين روز به ويژه در سالي كه با تدبير مقام معظم رهبري به عنوان سال حماسه سياسي، حماسه اقتصادي نامگذاري شده ، نقطه عطفي براي سربلندي و شكوه حرفه دامپزشكي است.
وي افزوده است:خانواده بزرگ دامپزشكان بايد نسبت به معرفي خدمات متنوع اين حرفه تلاش كند تا در دولت تدبير و اميد شاهد فتح بيش از پيش قله هاي افتخارات علمي در گستره فعاليت هاي متنوع دامپزشكي كشور باشيم.
در بخش ديگري از اين پيام آمده است: پيشگيري و درمان بسياري از بيماري هاي دام و طيور كه ارتباط بسيار تنگاتنگي با حوزه سلامت و امنيت غذايي جوامع انساني دارند از سرمايه هاي گران سنگ كشور ايران عزيزمان است.
شعباني فرد از تلاش ها و زحمات كاركنان، مديران و دامپزشكان استان كه با كمترين امكانات در دورافتاده ترين نقاط استان در حال خدمت رساني به مردم هستند، تشكر و قدرداني كرده است./س

برچسب ها: استاندار ، روز ، دامپزشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.