سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهراه "طرح هادي" از دهياري ها مي گذرد

بازه انجام طرح هادي تا 5 سال تعريف مي شود اما انجام بازبيني ها توسط نيروهاي محلي به ويژه دهياران مي تواند روند انجام اين طرح ها را تسريع بخشد.

الياس ظهوري، کارشناس اقتصاد روستايي در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح هاي جهادي بهترين نقشه کاربري براي توسعه روستاهاي کشور است.

وي گفت: به همين منظور اين طرح ها بايد با بازه زماني مشخص کوتاه مدت مورد ارزيابي و بررسي قرار گيرد.

اين کارشناس با بيان اينکه يکي از اهداف مهم اجراي طرح هادي توجه به بافت کالبدي روستاست ادامه داد: نظارت دقيق بر ساخت و سازها و جلوگيري از تغييرات غير قانوني بافت روستايي از اهداف مهم طرح هادي است که بايد با توجه به نياز جمعيتي ساکنين باشد و به همين منظور بازبيني طرح هادي مي تواند راه را براي توسعه هر چه بيشتر روستايي هموار کند.

ظهوري اضافه کرد: استفاده از نظر دهياران به عنوان مديران محلي توجه به مشارکت مردمي، توجه به شرايط اقتصادي روستا به ويژه بيان کشاورزي از جمله اقداماتي که توجه به آن در شرايط تدوين طرح هادي سبب توسعه روستاها علاوه بر توسعه کالبدي مي شود.

وي در پايان گفت: بازه انجام طرح هادي تا 5 سال تعريف مي شود اما انجام بازبيني ها توسط نيروهاي محلي به ويژه دهياران مي تواند روند انجام طرح هادي را تسريع کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دهیاری ، شاهراه ، نقشه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.