سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

ساخته شدن سیستم بسته تولید تخم مرغ

مدیر یکی از واحدهای فناور مرکز رشد جهاددانشگاهی اسلام آبادغرب گفت: طراحی و ساخت مینی سالن نگهداری مرغ تخمگذار و تولید تخم مرغ در سیستم بسته برای اولین بار در کرمانشاه انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حسین رنجبری در خصوص طراحی و ساخت مینی سالن نگهداری مرغ تخم گذار افزود: این طرح ثبت اختراع دارد و تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه می باشد.

وی ادامه داد : این طرح با همکاری جهاد کشاورزی استان "معاونت دام و طیور " و زیر نظر مرکز تحقیقات چندین مرحله آزمایش و تست مینی سالن و شرایط نگهداری مرغ تخمگذار در داخل آن را با موفقیت پشت سر نهاده و هم اکنون مرحله نهایی آن تحت آزمایش می باشد.

رنجبری اذعان داشت: تولید تخم مرغ در سیستم بسته برای اولین بار در کرمانشاه توسط این شرکت انجام شده است.

ابعاد این کانکس 40/2×6 متر و ظرفیت مرغ تخم گذار 400 قطعه و تولید روزانه 370-350 تخم مرغ را دارد.

مدیرعامل شرکت سپهر ارتباط زاگرس گفت: قیمت فروش آن 11 میلیون تومان است که قابلیت تولید ماهیانه 10 دستگاه را داریم، تولید در این روش به صورت نیمه اتوماتیک بوده و آبخوری، دان خوری، دفع فضولات و تنظیم درجه حرارت کاملاً اتوماتیک است.

وی با اشاره به اینکه خروج تخم مرغ نیز به صورت اتوماتیک از کانکس انجام می شود اظهار کرد: از نظر بهداشتی نیز تمام نکات ایمنی رعایت می شود و در جهت اشتغال خانگی کاربری خوبی نیز دارد.

رنجبری در ادامه افزود: از مزایای این دستگاه اشتغالزایی فراگیر در تولید تخم مرغ در سطح استان و کشور و امکان صادرات آن به کشور عراق می باشد.

وی مشتریان این طرح را کشاورزان و دامداران عنوان کرد و گفت: شرکت سپهر ارتباط زاگرس اولین تولید کننده تخم مرغ بصورت مکانیزه و سیستم های بسته و قابل جابجایی در استان است.

این مبتکر کرمانشاهی در پایان گفت: در مرحله تولید انبوه ساخت قطعات مربوطه برون سپاری خواهد شد و در کوتاه ترین زمان ممکن مینی سالن های ساخته شده به دست مشتریان خواهد رسید و بر همین اساس به ازای هر مینی سالن یک شغل بطور مستقیم ایجاد خواهد شد و با توجه به مصرف کالای تولیدی تخم مرغ در واحد های مربوطه بصورت استانی تولید و به مصرف خواهد رسید. /س

برچسب ها: کرمانشاه ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
سجاد رهبری نیا
۱۰:۰۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
با سلام
لطفا یه شماره تماس جهت مذاکره خرید کانکس اعلام نمایید
اینجانب در حال بررسی عوامل جهت تولید تخم مرغ میباشم
مهران گرانمایه
۲۳:۰۰ ۱۳ تير ۱۳۹۳
حتما یه شماره بدین
سجاد زارعی
۱۷:۱۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
اگر ممکنه یه شماره تماسی بدین که وقتی به تولید انبوه رسید ما پیگیری کنیم