سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشته شدن 4 نظامی آمریکایی در افغانستان

نيروي بين المللي ايساف اعلام کرد چهار نيروي اين ائتلاف که فرماندهي آن بر عهده ناتو است بامداد امروز يکشنبه در عملياتي که در افغانستان صورت گرفت کشته شدند. ارتش افغانستان تاييد کرد همگي نظاميان آمريکايي بودند. اين نظاميان آمريکايي بر اثر انفجار بمب کنار جاده اي کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري شين‌هوا ، ايساف با انتشار بيانيه اي اعلام کرد چهار نظامي ايساف امروز در عملياتي مشترک در جنوب افغانستان به دست نيروهاي دشمن کشته شدند. ارتش افغانستان تاييد کرد چهار نظامي که در جنوب افغانستان کشته شدند همگي نظاميان آمريکايي بودند. اين نظاميان آمريکايي بر اثر انفجار بمب کنار جاده اي کشته شدند.
شايان ذکر است هم اکنون نيروهايي از آمريکا ، انگليس و استراليا در مناطق جنوبي افغانستان مستقر هستند. گروه طالبان افغانستان اخيرا بر شدت حملات خود عليه نيروهاي ايساف در افغانستان افزوده است. روز شنبه يک نظامي خارجي بر اثر تيراندازي يک پيمانکار امنيتي در همين منطقه کشته شد. هم اکنون 78 هزار نظامي خارجي در افغانستان مستقر هستند. 
با محاسبه نظامياني که امروز کشته شدند شمار نيروهاي خارجي که از ابتداي امسال تاکنون در افغانستان کشته شده اند به 140 نفر رسيد. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.