سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس با 10 گل حریفش را در هم کوبید

تیم پرسپولیس در بازی دوستانه ای که امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار شد با نتیجه 10 بر صفر برابر پیام گستر شهر ری به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران سرخپوشان امروز پس از تمرین ریکاوری که برای بازیکنان ترکیب اصلی بازی با صبا در نظر گرفته شده بود یک بازی دوستانه را برای بازیکنانی که به میدان نرفته بودند یا کمتر بازی کردند تدارک دیدند.

سرخپوشان امروز با ترکیب نورمحمدی ، مارکو سپانوویچ ، شاکری ، علی عسگری ، رضا حقیقی ، غریبی ، نوروزی ، دهنوی ، کمندانی و مهدی عطایی به میدان رفتند. در درون دروازه هم علیرضا حقیقی ، رضا محمدی  و امیر عابدزاده به ترتیب هرکدام 30 دقیقه به میدان رفتند.

در این دیدار شاکری با گل های دقیقه 13 ، 41 ، 67 و 86 موفق ترین چهره میدان بود ، هادی نوروزی در دقایق 43 و 72 گلزنی کرد و علی عسگری ، دهنوی ، غریبی و رضا حقیقی به ترتیب هر یک در دقایق 60 ، 70 ، 84 و 87 گلزنی کردند.

در تمرین و بازی امروز محسن بنگر ، خلعتبری و محمد نوری غایب بودند. غلامرضا رضایی هم که در بازی با صبا از ناحیه صورت مصدوم شده بود در محل تمرین حضور پیدا کرد . مهرداد پولادی هم که چند روزی تمرینات خود را در آکادمی تیم ملی دنبال می کرد امروز زیر نظر کادر پزشکی به دویدن پرداخت .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.