سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشی: موقعیت های بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم/ صبا در خانه خود غریب است

مدافع میانی تیم فوتبال صبای قم معتقد است حملات این تیم به مراتب خطرناک تر از پرسپولیس بوده است.

مرتضی کاشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی صبا مقابل پرسپولیس و کسب تساوی در این دیدار گفت: به عقیدۀ بنده بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و موقعیت های زیادی در این دیدار ایجاد شد.

مدافع میانی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: تا دقیقه 90 بازی با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بودیم ولی متأسفانه عدم تمرکز در ثانی های پایانی بازی سبب شد که ما در لحظات آخر گل بخوریم و 2 امتیاز را از دست بدهیم و گل پرسپولیس روی یک دفع اشتباه به ثمر رسید که آن هم ناشی از عدم تمرکز بازیکنان در لحظات پایانی بازی بود.

وی در ادامه افزود: به نظر بنده موقعیت های گل ما نسبت به پرسپولیس بیشتر بود. در نیمۀ دوم بازی پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداشت از همین رو دست به بازی تهاجمی زده بود و بازی را در اختیار داشت. همین بازی باز و هجومی آن ها سبب شده بود که موقعیت هایی روی ضد حملات برای تیم ما ایجاد شود. پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت ولی به مراتب موقعیت های ما خطرناک تر بود.

کاشی در خصوص استقبال کم هواداران از تیم صبای قم نیز افزود: متأسفانه تیم ما همیشه از لحاظ تماشاچی در مضیقه قرار داشته و دارد. در بازی با پرسپوليس تنها هزار نفر از هواداران حامی صبا بودند و بقیه ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس بود. حتی عده ای از هواداران آنها از تهران برای این بازی آمده بودند. این موضوع را می شود از پلاکاردهایی که هواداران در اختیار داشتند متوجه شد. متأسفانه صبا در خانه ی خود غریب است.

در بسیاری از ورزشگاه های کشور قانون 10 درصد به 90 درصد رعایت می شود. ولی در این بازی رعایت می شود.

وی در این خصوص گفت: به هر حال شیرینی فوتبال به حضور تماشاگران آن است به عقیده بنده اتفاق خاصی رخ نداد و هر دو تیم فوتبالشان را بازی کردند و تماشاگران نیز لذت بردند.

کاشی در خصوص درگیری لفظی سرمربیان 2 تیم نیز اذعان داشت: ما در شرایط بازی قرار داشتیم و خود من متوجه صحنه نشدم از بچه های تیم که پرسیدم گفتند گویا سر یک توپ که از خط رد شده یا نشده علی دایی بر سر داور فریاد کشید که این عمل باعث عصبانیت مایلی کهن شده بود که در این بین یک بگو مگویی هم بین سرمربیان دو تیم ایجاد شد.

وی در پایان در خصوص گلی که به پرسپولیس زد خاطرنشان کرد: گل من حاصل زحمت تمام بچه های تیم بود در اين بازي واقعاً همه بازيکنان زحمت کشیدند. صادقی یک توپ خوب به طرف دروازه ارسال کرد و منم موفق شدم با حمله به توپ آن را قطع و وارد دروازه کنم.

پايان متن/مح
برچسب ها: کاشی ، پرسپولیس ، صبا ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.