سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال 52 فقره پرونده متخلفان اراضی ملی به مراجع قضایی دامغان

رئیس اداره منابع طبیعی و آخیزداری شهرستان دامغان گفت: 52 فقره پرونده متخلفان اراضی ملی در سطح این شهرستان به مراجع قضایی ارسال شد.

احمد علی بهاور درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه 52 فقره پرونده متخلفان اراضی ملی به مراجع قضایی ارسال شده است.

گفت: پرونده های تشکیل شده در بحث تخلفات ماده 55، 33، 43 و 48 می باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان دامغان با اشاره به اینکه این تخلفات در مناطق دیباج و بخش امیر آباد از توابع شهرستان دامغان به وقوع پیوسته است افزود: در شش ماهه دوم سال گذشته نیز 41مورد تخلف اراضی منابع طبیعی شهرستان دامغان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی همچنین به 24 مورد خلع ید اراضی ملی از سوی متصرفین در دامغان طی شش ماه نخست سالجاری اشاره کرد و افزود: شهرستان دامغان با وسعت یک میلیون و 263 هزار هکتار منابع ملی همچون جنگل، مرتع و بیابان از سوی هشت نفر از نیروهای حفاظتی حراست می شود.
بهاور مهمترین تخلفات منابع طبیعی در شهرستان دامغان را تصرف اراضی، قطع درخت، قطعه بوته، قاچاق چوب و ذغال از عنوان کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان به همکاری خوب مردم شهرستان دامغان در حفظ و حراست از منابع ملی اشاره کرد و گفت: مردم می توانند تخلفات را به واحد گشت و بازرسی اداره منابع طبیعی گزارش تا با متخلفان برخورد قانونی شود.
برچسب ها: دیباج ، دامغان ، تخلفات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.