سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلیه پروازهای مدینه قبل و بعد پایان می پذیرد

مدیر حمل و نقل هوایی ستادهای اجرایی حج 92 گفت:ظرف روزهای آینده و تا 17 مهر ماه کلیه پروازهای مدینه قبل و بعد پایان خواهد پذیرفت.

حسن سرخوش درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: آخرین پرواز حجاج ایرانی به قصد مدینه دهم مهر ماه در فرودگاه مدینه به زمین نشست که این آخرین پرواز مدینه قبل بود و ظرف روزهای آینده و تا 17 مهر ماه کلیه پروازهای مدینه قبل و بعد پایان می پذیرد.

وی در ادامه افزود: پروازهای حج 92 از 17 ایستگاه پروازی کشور صورت می گیرد که اعزام از ایستگاههای اهواز- کرمان-کرمانشاه- مشهد-رشت-شیراز و زاهدان-بندر عباس –بوشهر-یزد به اتمام رسیده و پرواز ایستگاههای تهران- اصفهان –ساری در حال انجام است در حالی که پرواز تبریز-ارومیه و گلستان هنوز آغاز نشده است.

سرخوش به میزان پروازها اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون 40 پرواز به تعداد 14 هزار و 979 نفر حاصل زائران مدینه بعد وارد جده شده و جمع حجاج ایرانی حاضر در مدینه و مکه به حدود 48 هزار و 500 نفر رسیده است.

وی به میزان تاخیر پروازها اشاره و خاطر نشان کرد: از مجموع 138 پرواز انجام شده 71 پرواز یعنی فراتر از 51 درصد آنها بدون تاخیر بوده است که میانگین تاخیر در هر سه شرکت هواپیمایی ایران ایر- ماهان و خطوط سعودی 17.2 دقیقه بوده که کمترین آن در ایستگاه مشهد و ساری اتفاق افتاده است.

میزان تاخیر در شرکتهای هواپیمایی ایران ایر با 40 پرواز با متوسط 26.1دقیقه –سعودی ایر لاین با 66پرواز متوسط 11.8 دقیقه و ماهان 33 پرواز متوسط 30.3 دقیقه بوده است./ف
برچسب ها: پرواز ، ایستگاه ، شرکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.