سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی:

بازی سختی مقابل نیروی زمینی داشتیم /مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستیم

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد گفت: بازی مقابل نماینده تهران در هفته هشتم دیدار سختی بود و حریف هر از گاهی بهتر عمل می کرد.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته هشتم لیگ برتر روز پنجشنبه 11 مهر میزبان نیروی زمینی بودیم بازی سختی مقابل این تیم انجام دادیم ولی در نهایت 2 امتیاز حساس را گرفتیم.

سرمربی تیم هند بال ثامن الحجج مشهد تصریح کرد: در تمرینات و در بازی به بازیکنانم گفتم که این حریف را دست کم نگیرید. البته ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم اما هر از گاهی مشکل ایجاد مي شود ولی بچه های با تیز هوشی عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند و در پایان با اختلاف 2 امتیاز ( 24 بر 22) نماینده تهران را شکست دادیم و با کسب 2 امتیاز 12 امتیازی شدیم و هم اکنون در جایگاه دوم بعد از سبزوار قرار داریم.

حبیبی در ادامه گفت: ما  همراه با سبزوار مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستیم و با قدرت به مصاف حریفان می رویم.

وی گفت: در لیگ امسال از هشت هفته ای که از آن گذشته فقط یک باخت آن هم مقابل سبزوار داریم و یک هفته نیز به استراحت برخورده ایم که اگر تا آغاز نیم فصل که چند هفته باقی مانده تمام بازی ها را ببریم فاصله مان با تیم صدر جدول کمتر می شود و با توجه به اینکه بازیکنان تیم عملکرد خیلی خوبی تاکنون مقابل حریفان داشته اند هدف ما این است که در پایان لیگ صدرنشین رقابتها باشد البته از تیم یکدست و قدرتمند سبزوار نباید غافل شد.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: تیم های خوبی در لیگ امسال حضور دارند و نتایج نزدیک به هم است و سطح کیفی رقابتها بالاست و ما هیچ تیمی حتی ضعیف را دستکم نمی گیریم و با قدرت مقابل آنها ظاهر می شویم.

پايان متن/مح
برچسب ها: هندبال ، لیگ برتر ، میزبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.