سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سلسله نشست های "تب و تاب کتاب" در خانه فرهنگ عظیمی؛

نقد و تحلیل کتاب «درخت كج» برگزار مي شود

مجموعه داستان «درخت كج» نوشته ضیاءالدین‌ وظیفه‌شعاع با حضور منتقدین ادبی در برنامه "تب و تاب کتاب" خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک، در این نشست" وظیفه‌شعاع " ضمن بیان تجربیات و نحوه شکل گیری تحریر این مجموعه داستان به سئوال حضار پاسخ خواهد داد. همچنین مجتبی گلستانی  و فرید قدمی  مولف و منتقد ادبی و نویسنده در جایگاه منتقدان اثر،به نقد و بررسی می پردازند.

«درخت كج» نخستین اثر داستانی این نویسنده و موضوعات آ‌ن‌ها درباره ارتباط انسان با طبیعت پیرامون است.

«خبر قهر پليكان‌ها»، «به تاريكي گوش كن، صدا پا مي‌آيد»، «درخت كج»،‌ «تسلسل نئوني و عادت ديرين نازنين»، «پيش از تولد مسيح» و «فيگورهاي عاشقانه» از  داستان‌هاي اين كتاب هستند.

در بخشي از اين كتاب آمده است: «دریاچه‌ي ارومیه پس رفته است. پلیکان‌ها قهر کرده‌اند و دختر مرده است. خاطرات دو برادر هنوز اما زنده‌اند و مرور می‌شوند، در تبریز و در آمستردام. جایی دیگر مادربزرگ خوابیده است و خواب‌های بدی می‌بیند.

این نشست دوشنبه 15 مهر ماه، ساعت 17 با حضور علاقمندان حوزه کتاب در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی به نشانی : میدان قدس- جنب شهرداری، کوی مهنا یک برگزار می شود. حضور علاقمندان آزاد است.

حضور علاقه مندان ازاد و رایگان است و مخاطبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22724336  تماس بگیرند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.