سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت وزارت دفاع؛

سومین همایش ملی مهندسی اپتیک و لیزر برگزار می‌شود

همایش ملی مهندسی اپتیک و لیزر ایران در روزهای 17 و 18 مهر ماه در محل دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، همایش ملی مهندسی اپتیک و لیزر ایران در روزهای 17 و 18 مهر ماه در محل دانشگاه صنعتی مالک اشتر شاهین شهر اصفهان با حضور نخبگان، چهره‌های برتر شاخص علمی و اجرایی، اعضای هیئت علمی، صنعت‌گران، محققان و دانشجویان حوزه اپتیک و لیزر برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ از 513 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، 215 مقاله پذیرفته شده است که به 75 نفر از نویسندگان مقالات فرصت سخنرانی در همایش و 140 مقاله به صورت پوستر نمایش داده خواهد شد.

همچنین نشستی تخصصی با حضور نمایندگان دانشگاه صنعتی مالک اشتر و 20 دانشگاه برتر کشور و با شرکت مدیران گروه های آموزشی دانشگاه‌های سراسری کشور، در رشته‌های مهندسی اپتیک و لیزر فوتونیک، فیزیک گرایش اپتیک و لیزر انجام می‌شود.

گفتنی است در نشست عمومی که همزمان با مراسم اختتامیه برگزار می‌شود، نماینده صنایع اپتیک اصفهان، به همراه اندیشمندان و دانشجویان دانشگاه‌های کشور پیرامون موضوعات تعامل صنعت با دانشگاه و دانشگاهیان با رویکرد آینده پژوهی اپتیک و لیزر، همکاری پژوهشی و تأمین نیروی انسانی متخصص، به بحث و گفتگو خواهند نشست.

لازم به ذکر است، پیش از این، دو دوره همایش ملی مهندسی اپتیک و لیزر ایران در اردیبهشت سال‌های 88 و 90 در دانشگاه صنعتی مالک اشتر شاهین شهر اصفهان برگزار شده بود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.