سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رادان:

هیچ یک از نیروهای پلیس در احقاق حقوق مردم کوتاه نخواهند آمد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا گفت: هیچ یک از نیروهای پلیس در برابر احقاق حقوق مردم کوتاه نخواهند آمد و تسلیم هیچ چیزی جز حق مردم نخواهند شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار رادان در حاشیه اختتامیه دومین جشنواره رسانه  ایمنی و فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران گفت:  یکی از شعارهای اصلی ما درنیروی انتظامی  بخش مردم و در خدمت مردم بودن است ودر برابر آن چیزی که حقوق مردم است هیچ یک از نیروهای پلیس کوتاه نخواهند آمد و تسلیم هیچ چیزی نخواهند شد مگر احقاق حق مردم در آن باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا اظهار داشت: طبیعی است که در این حادثه ها گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که مورد کنکاش قرار می گیرد و شاید برخی ناراضی باشد اما حقوق مردم و جان مردم برای ما مهمترین موضوعی است که باید به آن بپردازیم.

وی افزود: یکی از عمده ترین کسانی که در حوزه ایمنی، ترافیک و فرهنگ ترافیک،‌زحمات بسیاری کشیدند قطعا رسانه ها خواهند بود که به عنوان افسران مقدم در خط نبرد حوزه فرهنگ و ترافیک هستند.

وی در ادامه بیان داشت: عرصه های هنر هم می تواند ماندگار باشد و هم تاثیرگذار و امروز از کسانی که در این عرصه با نیروی انتظامی و پرسنل راهنمایی و رانندگی همراه بودند و می توانند کرامت انسانی را که همانا فرهنگ آنان است به همگان به نمایش بگذارند .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا خاطر نشان کرد: تنها با یک جهاد دیگر می شود مسیری را طی کرد که کشورمان جزو برترینها در حوزه ترافیک و فرهنگ ترافیک باشد. /
برچسب ها: رسانه ها ، افسران ، نمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.