سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بيانيه‌اي؛

جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد انتصاب حيدري را به رياست سازمان بسيج دانشجويي تبريک گفت

در بیانیه جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: محمدودود حیدری که دارای تخصص و تجربیات فراوان در عرصه جنگ نرم است قطعاً می‌تواند در پیشبرد اهداف مجموعه انقلابی بسیج دانشجویی تاثیرگذار باشد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص انتصاب دکتر ودود حیدری در سازمان بسيج دانشجويي به شرح زير منتشر شد.

« از جمله‌ چيزهاى مهمى كه بايد مورد توجه قرار گيرد، تنوع عرصه‌هاى حضور بسيج است. اين رويكردى كه اخيراً براي بسيج اعلام شد - رويكرد علم، نوآورى علمى، كار فرهنگى - بسيار چيز مباركى است. خيلى كارها هست كه بايد انجام گيرد، كه جز با روحيه‌ بسيجى و با همين ايمان جوشان امكان‌پذير نيست. مطمئن باشيد تا بسيج در اين كشور هست، تا اين روحيه‌ى صدق و صفا و خدمت بى‌مزد و منت در ميان مردم ما - بخصوص جوانان ما - وجود دارد، دشمن هيچگونه لطمه‌اى به اين انقلاب و به اين نظام و به اين كشور نخواهد توانست وارد كند. » از بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای 04/09/1388

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که با دور اندیشی پیر جماران شکل یافت و  همواره نقش بسزایی در حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن داشته است. حضور موثر و پر رنگ دانشجویان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس و  همچنین در دوران پس از جنگ نقشی ممتاز و تاثیرگذار بوده است. از این رو بر همگان روشن است که بسیج بعنوان بازوی پرتوان نظام در  همه برهه‌های حساس و خطیر کشور از هیچ تلاش و مجاهدتی در پاسداری از این انقلاب مضایقه نکرده است.

بسیج دانشجویی که متشکل از نخبگان علمی و  دانشگاهی است، بعنوان مجموعه‌ای ولایتمدار،  با بصیرت و آگاه نسبت به شرایط تاریخی و اجتماعی در خط مقدم تمام عرصه‌ها حساس کشور قرار دارد. از این رو در شرایط کنونی کشور که شاهد جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی هستیم؛ بسیج دانشجویی دارای نقش بسزا و خطیری است. چرا که بسیج دانشجویی نهادی است که دارای دو بال تعهد و تخصص است، از این رو می‌تواند در رشد و تعالی کشور در زمینه نهضت تولید علم و جنبش نرم افزاری نقش تعیین کننده‌ای ایفا نماید؛ همچنین توجه به شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در رویکرد استکبار ستیزی و حمایت از مظلومین و مستضعفین عالم بسیج همواره بسط و گسترش عدالت را در میان آحاد جامعه، در کنار رشد اقتصادی و فرهنگی، مد نظر داشته است. از این رو در دهه عدالت و پیشرفت بسیج با توجه به رویکرد انقلابی خود می‌تواند در تحقق جامعه و دانشگاهی اسلامی که دارای رشدی متوازن مبتنی بر عدالت، پیشرفت و توسعه فراگیر می‌باشد نقش بسزایی داشته باشد.

انتصاب آقای محمدودود حیدری  که دارای تخصص و تجربیات فراوان در عرصه جنگ نرم است قطعاً می‌تواند در پیشبرد اهداف مجموعه انقلابی بسیج دانشجویی تاثیر گذار باشد. از این رو جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک به برادر متعهد و ولایتمدار محمدودود حیدری حضور ایشان را در راس چنین مجموعه مقدسی که با یاد و نام شهیدان دانشجو همچون وزوایی، باکری، علم الهدی و ... گره خورده، مغتنم شمرده و آرزوی توفیق روزافزون یکایک اعضای سازمان بسیج دانشجویی کشور را دارد.

جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.