سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش مالی سه ماهه HTC

HTC که با سقوط 90 درصدی سهامش نسبت به سال 2011 مواجه شده است، در جدیدترین گزارش مالی خود در سه ماهه سوم سال میلادی جاری ضرر 101 میلیون دلاری را پشت سر گذاشته است

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، از سال 2002 تا به امروز اولین باری است، که HTC یک دوره سه ماه را با ضرر خالص پشت سر می گذارد، این کمپانی که هنوز هم یکی از شرکت های بزرگ در زمینه ی تولید تلفن های هوشمند به شمار می رود، نتوانسته در مقابل محصولات اپل و سامسونگ مقاومت کند، و درست زمانی که سامسونگ سود 9.8 میلیارد دلاری اش را گزارش داد، HTC  این سه ماهه را با 101 میلیون دلار ضرر به پایان رساند، بسیاری از تحلیلگران بازار علت ضرر این شرکت را استقبال کم از HTC One می دانند.


این در حالی است که بسیاری از کارشناسان HTC One را   بهترین تلفن هوشمند جهان می دانستند، هم اکنون این سوال به وجود می آید، که چرا One نتوانست به فروشی که مد نظر HTC بود، دست پیدا کند. و از طرفی با وجود اینکه گلکسی اس 4 از نظر طراحی و امکانات بسیار به نسل قبلی خود شباهت داشت و محصول متفاوتی به حساب نمی آمد توانست به فروش 30 میلیونی دست پیدا کند. بسیاری از کارشناسان علت این مسئله را هزینه ی 13 میلیارد دلاری سامسونگ در بخش مارکتینگ و تبلیغات می دانند.

برچسب ها: اچ تی سی ، گزارش ، سه ماهه ، مالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.