سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند مسافران زورگير متلاشي شد/اعتراف به 8 مورد زورگيري از رانندگان

فرمانده انتظامی جهرم استان فارس از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف که با پوشش مسافر، خودرو رانندگان را در این شهرستان سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع سرقت به عنف یک خودرو توسط سارقان در جهرم،‌ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد سارقان به عنوان مسافر، خودروهای مسافرکش بین شهری را دربست کرده و پس از رسیدن به مقصد با تهدید چاقو، راننده را پیاده و خودرو وی را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی جهرم اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

ملک‌زاده بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت‌های انتظامی، سرکرده این باند سارق را که پیش از این دارای چند سابقه سرقت‌های به عنف و مسلحانه، آدم‌ربایی و حمل مواد مخدر بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی گفت: تاکنون هشت سرقت به عنف با همدستی دو سارق دیگر با پوشش مسافر در سطح شهرستان‌های جهرم، مرودشت، ارسنجان و زرقان از این سارق کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان کرد: با تلاش ماموران، یکی از همدستان این سارق نیز دستگیر و در بازجویی‌های فنی یک سرقت به عنف داخل خودرو از وی کشف شد.

ملک زاده در ادامه گفت: در بازرسی از منزل سرکرده این باند، تعدادی مدارک و سیم کارت متعلق به شکات و چند چاقو مورد استفاده در سرقت و مقداری مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری عضو دیگر این باند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان دستگیر شده به منظور کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محسن
۰۰:۲۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
اینا همه از بیکاری،نبود تربیت صحیح از جانبه خانواده به فرزند منشع میگیره