سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران در بازار عراق

دکتر محمد تقی حسینی قائم مقام وزیر در امور بین الملل صبح امروز در دیدار هیات عراقی شرکت کننده در کمیته مشارک همکاری ایران و عراق بر حضور بخش خصوصی ایران در بازار عراق تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  نصیر ناجی حمدان رئیس هیات عراقی در این دیدار از همکاری جمهوری اسلامی ایران در آموزش مربیان و مدیران در زمینه های فنی و حرفه ای، بهزیستی و بررسی بازار کار عراقی قدردانی کرد و گفت :عراق در فرایند جدید برای توسعه خود به استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی ایران نیازمند است و دولت متبوع وی علاقمند است که همکاری ها را در این زمینه با جمهوری اسلامی ایران گسترش دهد.
براساس اين گزارش :در این دیدار دکتر حسینی قائم مقام وزیر در امور بین الملل ضمن تاکید بر اهمیت  همکاری های انجام شده  بین  دو کشور  آن را الگویی از همکاری منطقه ای موفق در مسیر توسعه توصیف کرد.
وی گفت : ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران آمادگی داریم تا با گسترش همکاری ها به دولت عراق در مسیر توسعه کمک کنیم.
دکتر حسینی  تاکید کرد:  تکیه صرف به بخش دولتی در زمینه توسعه کار آفرینی و توانمند سازی و ایجاد مهارت کافی نیست و حضور بخش خصوصی در این زمینه یک نیاز اساسی است و می تواند این فرایند را سرعت بخشد. برهیمن اساس آمادگی داریم تا بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران را برای حضور در کشور عراق و مشارکت در پیشبرد اهداف یادشده ترغیب کنیم.
 گفتنی است در دیدار هیات عراقی از جمهوری اسلامی ایران زمینه های مختلف گسترش همکاری ها در حوزه های کارآفرینی، مهارت آموزی، رفاه اجتماعی، توانمند سازی و مطالعه بازار کار بررسی خواهد شد و نتیجه آن جهت  تصمیم گیری به جلسه دیدار آینده  وزرای ذیربط دو کشور ارائه می گردد.

برچسب ها: خصوصی ، ایران ، بازار ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.