سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/ ويژه برنامه هاي سازمان تبليغات اسلامي همدان

دربیستمین جشنواره تئاتر کودکان و نوجوانان

مديرکل تبليغات اسلامي همدان گفت: همزمان با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، اداره کل تبليغات اسلامي همدان نيز برنامه هاي ويژه اي براي کودکان و نوجوانان تدارک ديده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علي دشتکي با اشاره به اينکه اين اداره کل همزمان با آغاز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برنامه هايي را ويژه کودکان در مهدهاي کودک در نظر گرفته است، افزود: در اين برنامه ها علاوه بر کودکان، مربيان و مسئولان مهدها نيز دخيل هستند.
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه توجه به غناي فرهنگي ـ اسلامي در زمينه کودکان همواره يکي از خلأهايي بود که احساس مي شد، به همين علت برنامه هايي براي اين گروه تدارک ديده شده، که آغاز آن همزمان با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است.
مديرکل تبليغات اسلامي همدان با اشاره به آغاز عملياتي کردن اين برنامه ها همزمان با جشنواره تئاتر کودک يادآور شد: اين برنامه ها در قالب شناسايي استعدادها براي کادرسازي بوده و برنامه هاي جنبي ديگري که به مرور جزئيات آنها اعلام خواهد شد.
حجت الاسلام دشتکي در ادامه با اشاره به اينکه يکي از زمينه هاي بسيار مهم براي انجام کارهاي فرهنگي، کودکان و نوجوانان هستند، يادآور شد: آنچه در فرهنگ ديني سفارش شده توجه به مسائل ديني و اسلامي است به گونه اي که در دين مبين اسلام کار کردن در حوزه کودکان و نوجوانان را نقش نگاري بر روي سنگ دانسته اند.
اين مقام مسئول، تقويت مسائل ديني در زمينه کودکان و نوجوانان را حائز اهميت دانست و گفت: در فرهنگ شيعي و به نقل از امام صادق(ع) مسائل تربيتي کودکان به ويژه در هفت سال دوم زندگي کودکان از اهميت بالايي برخوردار است.
حجت الاسلام علي دشتکي، با بيان اينکه در تبليغات اسلامي يکي از اولويت هاي اين سازمان اهميت به کودکان و نوجوانان است، بيان داشت: اين جشنواره مي تواند فرصت مغتنمي براي رسيدن به اهداف فرهنگي ـ تربيتي باشد.
مديرکل تبليغات اسلامي همدان خاطرنشان کرد: جشنواره هاي فرهنگي ـ هنري و جشنواره تئاتر مي تواند زمينه را براي رسيدن به اهداف متعالي در زمينه کودکان و نوجوانان مهيا کند.
بيستمين جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان 24 تا 30 مهر امسال در همدان برگزار مي‌شود./س
برچسب ها: تبلیغات ، جشنواره ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.