سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازتاب سخنان مقام معظم رهبري در رسانه‌هاي خارجي/ حمايت رهبر ايران از دستاوردهاي دولت در سفر نيويورک

رسانه هاي خارجي سخنان رهبر معظم انقلاب در هفتمین مراسم مشترك دانش آموختگی، تحليف و اهدای سردوشی دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاههای ارتش را بازتاب دادند.

شبکه تلويزيوني الميادين لحظاتي پيش در خبري فوري  اعلام کرد رهبري معظم انقلاب ايران   از دستاوردهاي دولت در سفر به نيويورک حمايت کرد.
اين شبکه در خبري ديگر به نقل ايشان گزارش داد: برخي از اتفاقاتي که در آنجا افتاد به جا نبود اما در مجموع به کادر ديپلماتيک ايران اعتماد داريم.
ايشان افزودند ما به دولت آمريکا اعتماد نداريم زيرا اين حکومت پيمان شکني مي کند و بسيار بي منطق است.

خبرگزاري فرانسه  نيز در بازتاب سخنان آيت الله علي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در مراسم دانش آموختگي ارتش آورد:رهبر ايران در اين مراسم گفت برخي از آنچه در سفر نيويورک پيش آمد به نظر ما بجا نبود.
آيت الله خامنه اي گفت به هيئت ديپلماسي دولت خوشبين اما به آمريکايي‌ها بدبيني است. وي افزود دولت آمريکا غيرقابل اعتماد و خودبرتربين و عهدشکن است.
رهبر معظم انقلاب اسلامي همچنين وعده داد به تهديدات مشمئز کننده بر ضد ايران پاسخ کوبنده اي خواهد داد.

خبرگزاري آلمان نيز در بازتاب سخنان رهبري آورد پس از آنکه اسرائيل تهديد کرد به تنهايي با برنامه هسته‌اي ايران برخورد خواهد کرد، آيت‌الله علي خامنه‌اي رهبر معظم ايران روز شنبه اعلام کرد اين کشور پاسخي "سخت" به هر گونه اقدام دشمن خواهد داد.
آيت‌الله خامنه‌اي در مراسم فارغ‌التحصيلي دانشجويان ارتش در تهران اعلام کرد: "ما تهديدهاي مشمئزکننده و مکرر دشمنان ملت ايران را مي‌شنويم. پاسخ ما به هر گونه شيطنتي، جدي و سخت خواهد بود".

خبرگزاري رويترز نيز آورد: رسانه‌هاي ايران روز شنبه اعلام کردند آيت‌الله علي خامنه‌اي رهبر معظم اين کشور تصريح کرد از تلاش‌هاي ديپلماتيک ايران در مجمع عمومي سازمان ملل حمايت مي‌کند، اما برخي از اتفاقات به جا نبودند.
آيت‌الله خامنه‌اي اعلام کرد: "از اقدامات هيئت ايران در سفر به نيويورک حمايت مي‌کنيم و براي تلاش‌هاي ديپلماتيک اهميت قائليم اما  برخي از اتفاقاتي که در سفر نيويورک رخ داد، به جا نبود."


پايگاه خبري العهد لبنان هم سخنان مقام معظم رهبري در جمع دانش آموختگان دانشگاه هاي ارتش را پوشش داد.

بي بي سي نيز در بازتاب اين سخنراني آورد آیت الله خامنه ای گفت که "ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خودبرتربین و غیرمنطقی و عهدشکن است و دولتی در تصرف شبکه صهیونیسم بین‌المللی است که به خاطر صهیونیست‌ها مجبور است با رژیم غاصب مماشات کنند و نرمش نشان دهند."

آسوشيتدپرس هم گزارش داد: آيت الله علي خامنه اي ، رهبر معظم ايران اعلام کرد برخي از جنبه هاي سفر اخير حسن روحاني، رئيس جمهور اين کشور به نيويورک بجا نبود. با اين حال، آيت الله خامنه اي  بر حمايت خود از سياست روحاني در خصوص گشايش در برابر غرب تاکيد کرد. 

شبکه تلويزيوني سوريه هم لحظاتي پيش اعلام کرد رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران گفت دولت آمريکا غير قابل  اعتماد ، غير منطقي ، خودبرتربين و عهدشکن است.
برچسب ها: رهبر ، بین الملل ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
ایشان مانند جد بزرگوارشان امام علی (ع) کلامی دقیق و صریح و شجاعانه دارند الحمد لله
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
زنده باد رهبر بیدار ما