سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین جشنواره بهترینها برای غنچه های شهر میزبان والدین است

مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: به مناسبت روز جهانی کودک و نیز فراهم ساختن فرصت آموزشهای مورد نیاز کودکان چهارمین جشنواره بهترینها برای غنچه های شهر در بوستان قیطریه میزبان والدین است.

کوهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:  جشنواره بهترینها برای غنچه های شهر به منظور آشنایی بیشتر والدین  با نیازهای روحی ، آموزشی، تربیتی و جسمی کودکان  5 تا 4 سال برنامه ریزی شده  تا ضمن ایجاد  روحیه ای شاد و پر نشاط در کودکان استعدادها و توانایی های بالقوه آنان در خانواده رشد کند.

 کوهی تصریح کرد: این جشنواره  در سه بخش نمایشگاهی، بخش علمی، آموزشی و برنامه های متنوع از ساعت 10 صبح الی 20 در بوستان قیطریه میزبان والدین و علاقه مندان است.

 کوهی خاطر نشان کرد: بخش نمایشگاهی جشنواره بهترینها برای  غنچه های شهر شامل 5 غرفه بازی، سرگرمی و خلاقیت، پوشاک و تغذیه، سلامت و ایمنی، تعلیم و تربیت و دین و فرهنگ است که رشد آگاهیهای عمومی والدین از نیازهای فرزندان را در نظر دارد.

کوهی تصریح کرد: موضوع نشستهای بخش علمی جشنواره بر اساس نام گذاری روزهای این جشنواره برنامه ریزی شده است.

کوهی عنوان کرد: شهر، کودک، بازی و سرگرمی، شهر، کودک، فرهنگ و هنر، شهر، کودک، خانواده  و تربیت اسلامی، شهر و کودک ، بهداشت و سلامتی محورهای نشستهای تخصصی است  که از 16تا 19 مهر ماه ساعت 14:30 الی 16 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ملل واقع در بوستان قیطریه برپاست./

برچسب ها: منطقه ، بانوان ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.