سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال

کارلوس کی روش اسامی 27 بازیکن تیم ملی را اعلام کرد، در این لیست تغییرات آنچنانی دیده نمی شود و فقط چند بازیکن دورگه به اين ليست اضافه شده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش بعد از پایان هفته دوازدهم اسامی تیم ملی را برای رویارویی با تیم ملی تایلند در چارچوب  مرحله انتخابی جام ملت های آسیا اعلام کرد. اعلام اسامی تیم ملی  بهانه ای شد تا به بررسی نفرات دعوت شده بپرداریم: 

نکته قابل توجه در لیست اعلام شده تیم ملی این است که کارلوس کی روش از تیم فولاد خوزستان که صدر نشین لیگ برتر است یک بازیکن هم دعوت نکرده و این باعث اعتراض مسئولان فولاد خوزستان شده است .

سرمربی تیم ملی سه دروازه بان به نام های رحمان احمدی، حامد لک، و دانیال عبادی را به تیم ملی دعوت کرده است که هر سه این گلرها در تیمشان عملکرد خوبی داشتند و در مورد گلرهای دعوت شده نمی توانیم از کی روش خرده زیادی بگیریم. 

شایان ذکر است: سید مهدی رحمتی و هادی عقیلی همچنان در لیست سیاه کی روش هستند و به تیم ملی دعوت نمی شوند.



 مهرداد بیت آشور بازیکن دو رگه ای است که در لیست جدید کی روش قرار گرفته است، بیت آشور برای بازی تیم ملی آمریکا مقابل مکزیک به اردوی آمریکایی ها دعوت شد اما به میدان نرفت، باید دید وي به دعوت کی روش پاسخ مثبت می دهد یا نه.

سردار آزمون هم یکی از بازیکنان جدید تیم ملی است که به خاطر بازی های خوبش در تیم روبین کازان از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شده است.

 اشکان دژاگه بازیکن دو رگه ای هم بعد از رها شدن از بند مصدومیت بار دیگر توسط کی روش به تیم ملی دعوت شد و دیگر ملی پوش دو رگه رضا قوچان نژاد است که با اینکه زیاد در ترکیب تیمش قرار نمی گیرد اما باز هم در لیست دعوت شده تیم ملی قرار گرفته است.

 کارلوس کی روش با دعوت از جهانبخش که در لیگ هلند بازی می کند نشان داد که به بازی لژیونرها در خارج از کشور علاقمند است و از عملکرد آنها رضایت دارد.

مسعود شجاعی که هم اکنون در تیم دسته دو اسپانیا بازی می کند و عملکرد خوبی هم در تیم داشته دوباره به تیم ملی دعوت شد.

 شش بازیکن از تیم استقلال و 5 بازیکن از پرسپولیس در لیست جدید تیم ملی حضور دارند که دعوت از برخی از آنها توسط کار لوس کی روش جای بحث دارد. 

 در حالیکه بازیکنان آماده ای در لیگ برتر هستند که بتوانند در دو جناح به تیم ملی کمک کنند، کارلوس کی روش مهرداد پولادی که هنوز از بند مصدومیت رها نشده را به تیم ملی دعوت کرد و با این کارش موجب تعجب اهالی فوتبال شده است.



 علاوه بر این بازیکن، محمد نوری است که با وجود اينکه این روزها زیاد در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار نمی گیرد و علی دایی از عملکرد این بازیکن رضایت ندارد و از دیگر بازیکنان در پست هافبک نفوذی استفاده می کند، به تيم ملي دعوت شده است.

حسین ماهینی هم جزو بازیکنانی است که در چند هفته اخیر در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفته اما به تیم ملی دعوت شده است.

در آن سوی میدان دعوت از بازیکنانی همچون پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، هاشم بیگ زاده، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری از استقلال جای تعجب ندارد که چرا که همه این بازیکنان عملکرد خوبی در لیگ و جام باشگاه های آسیا داشتند.

مجتبی جباری که هفته گذشته از سپاهان به الاهلی قطر پیوست بار دیگر به تیم ملی دعوت شد این بازیکن به خاطر اختلافاتش با باشگاه سپاهان چند هفته ای بود که در تمرینات این تیم حضور نمی یافت و از فرم ایده آل هم خارج شده بود و بالاخره به تیم الاهلی قطر پیوست.

دعوت از چند بازیکن مصدوم و نا آماده به تیم ملی نشان می دهد که همچنان کی روش به این بازیکنان اعتماد دارد و قصد ندارد که بازیکنان دیگری را در تیم ملی بیازماید.

 به هر حال ترکیب تیم ملی از بازیکنان تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی، سپاهان و بازیکنان دو رگه و لژیونر تشکیل شده و بازیکنان دیگر تیم ها در این لیست جایی ندارند، این لیست نشان می دهد که دستیاران کی روش بیشتر بازی های تیم های بالای جدول را تماشا می کنند و زیاد به خود زحمت نمی دهند تا با سفر به شهرهای مختلف بازی بازیکنان دیگر تیم ها را هم ببینند.

 گفتنی است: بازیکنان دعوت شده به تیم ملی راس ساعت 12 روز یکشنبه 14 مهر در هتل آزادی باید خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند تا برای بازی تیم ملی مقابل تیم ملی تایلند در مرحله انتخابی جام ملت های آسیا در روز بیست و سوم مهر ماه آماده شوند./آق
برچسب ها: کارلوس ، کی روش ، اسامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
فرشاد عباسی
۰۱:۰۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
پیام صادقیان چرادعوت نشد