سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضي‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

جايگزين آيت‌الله خوشوقت در انتظار تاييد نهايي ساير اعضاي شوراي فقاهتي

سخنگوي جبهه پايداري گفت: اسامي مورد نظر از سوي شوراي مركزي به منظور تعيين جانشين مرحوم آيت‌الله خوشوقت به شوراي فقها ارسال شده و تاكنون نتيجه‌اي اعلام نشده و كماكان منتظر اعلام نتيجه نهايي از سوی شورا هستيم.

"اميرحسين قاضي‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اسامي مورد نظر از سوي شوراي مركزي به منظور تعيين جانشين مرحوم آيت‌الله خوشوقت به شوراي فقها ارسال شده و تاكنون نتيجه‌اي اعلام نشده و كماكان منتظر اعلام نتيجه نهايي از سوی شورای فقهی جبهه هستيم.  
 
وي ادامه داد: يكي از شخصيت‌هاي فقهي جبهه بعد از بررسي‌هاي لازم از سوي شوراي فقها درباره 4 نفري كه شوراي مركزي جبهه پايداري به منظور جانشين مرحوم آيت‌الله خوشوقت معرفی کرده، مشخص مي‌شود.
 
سخنگوي جبهه پايداري با اشاره به برگزاري همايش اين جبهه در سال جاري تصريح كرد: مقدمات لازم براي برگزاري همايش در حال پيگيري است و احتمالا در آبان ماه برگزار خواهد شد اما هنوز با وجود انجام برنامه‌ريزي‌هايي انجام شده در اين خصوص روز نهايي براي برگزاري همايش سراسري جبهه مشخص نشده است.

گفتنی است پیش از این خبري مبني بر جانشيني "آیت‌الله علم‌‌الهدی" امام جمعه مشهد مقدس و عضو مجلس خبرگان رهبری در شوراي فقاهتي جبهه پايداري در رسانه‌ها منتشر شده بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.