سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اصفهان نماينده ايران در هجدهمين نمايشگاه نفت و گاز تركمنستان

مدير عامل شركت نمايشگاههاي بين المللي استان اصفهان گفت: برگزار كننده هجدهمين كنفرانس و نمايشگاه بين‏‌المللي نفت و گاز تركمنستان، اين شركت را به عنوان مجري ايراني اين نمايشگاه برگزيد.

رسول محققيان به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، افزود:شركت نمايشگاه هاي اصفهان مجري برگزاري نمایندگی ايران در اين نمايشگاه خواهد بود و ثبت نام و هماهنگي هاي حضور شركت هاي ايراني متقاضي در اين نمايشگاه را انجام خواهد داد.
وي با اشاره به اينكه اين نمايشگاه ۲۸ تا ۳۰ آبان سال جاري در محل قصر نمايشگاهي عشق‏‌آباد برگزار مي‏‌شود، گفت: در اين دوره نمايندگاني از ۴۰ كشور جهان حضور دارند و شركت‌هاي معتبري از كشورهاي آلمان، آمريكا، روسيه، ژاپن، تركيه، انگليس، امارات متحده عربي و قزاقستان به عرضه توانمندي هاي خود مي پردازند.
محققيان با بيان اينكه در آخرين دوره اين نمايشگاه در سال گذشته، بيش از ۴۰۰ شركت كننده از ۴۰ كشور حضور يافتند، اضافه كرد: حضور تعداد زيادي از كارشناسان نفتي سراسر جهان در اين رويداد براي ايران حائز اهميت خواهد بود.
مدير عامل شركت نمايشگاههاي بين المللي استان اصفهان بيان كرد: پاويون جمهوري اسلامي ايران در اين نمايشگاه ۲۰۰ مترمربع پيش بيني شده است و ظرفيت ثبت نام حدود ۲۰ شركت ايراني را دارد.
وي افزود: با توجه به فرصت باقي مانده و محدوديت فضا، شركت هاي ايراني متقاضي بايد هر چه سريعتر براي ثبت نام اقدام كنند.
محققيان تصريح كرد: ايران بهترين، سريع ترين و ارزان ترين مسير انتقال گاز تركمنستان و ساير كشورهاي منطقه است و اهميت ايران از نظر دسترسي به بازارهاي اروپايي و شرقي، اين كشور را به تقاطع شاهراه كشورهاي توليدكننده و مصرف‌كننده انرژي تبديل كرده است.
وي با اشاره به مزيت هاي تركمنستان در حوزه نفت و گاز ادامه داد: تركمنستان از نظر ذخاير گاز طبيعي در دنيا بعد از روسيه، ايران و قطر مقام چهارم را به خود اختصاص داده است و قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ ميلادي سالانه ۲۵۰ ميليارد متر مكعب گاز توليد كند/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.