سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تدوین اطلس کسب وکار برای رونق بیش از پیش فعالیت های اقتصادی منطقه آزاد ارس

معاون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد ارس از تشکیل شرکت توسعه سرمایه گذاری ارس توسط دانشکده کارآفرینی، شناسایی فرصت های کسب و کار و تدوین اطلس کسب و کار برای رونق بیش از پیش فعالیت های اقتصادی در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نجف زاده در حاشیه جلسه مشترک دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و منطقه آزاد ارس،افزود: کمک به گسترش فعالیت های بین المللی شرکت های مستقر در ارس، آموزش و توانمندسازی شرکت ها در زمینه بازاریابی و مارکتینگ و ایجاد صندوق سرمایه گذاری مشترک با همکاری دوسویه ارس و دانشکده کارآفرینی از دیگر مباحث مورد توافق در منطقه آزاد ارس می باشد.

وی گفت: یکی از امتیازات ارس و شاخصه های اصلی پیشرفت و جهش در تولید و اقتصاد وجود مراکز آموزش عالی همچون پردیس های بین المللی ارس دانشگاه های تهران، تبریز، علوم پزشکی تبریز، جهاد دانشگاهی، پیام نور و آزاد است که در مقاطع تحصیلات تکمیلی تا مقطع دکتری در حال فعالیت می باشند.

یکی از استراتژی های برتر منطقه آزاد ارس مسئله آموزش عالی و توسعه آن در بالاترین سطح علمی برای تربیت مدیران و مشاوران آینده ارس می باشد که در این راستا تاکنون بیش از شش هزار دانشجو در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی جذب و در حال تحصیل می باشند.

در این برنامه یک روزه كارخانجات توليد كاميون آميكو، پاساژ صنعتي ارس، مجتمع پالايشگاهي پتروليوم مجموعه هاي تجاري و گردشگري در حال احداث و پايانه مرزي جلفا مورد بازدید قرار گرفت./س

برچسب ها: تدوین ، منطقه ، آزاد ارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.