سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک ميليون و 155 هزار مسکن مهر در مراحل مختلف پيشرفت قرار دارد

قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر درباره کيفيت و استاندارد ساخت مسکن مهر اطمينان داد وگفت: با نظارت عاليه ، مياني و مستقيم ، هيچ گونه نگراني در اين باره نداريم اما با وضع 100 درصد ايده آل نرسيده ايم.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،‌احمد اصغري مهرآبادي گفت : طرح مسکن مهر شامل دو ميليون و 155 هزار واحد مسکوني است که يک ميليون واحد واگذار شده و بقيه هم در مراحل مختلف پيشرفت ساخت است.

اصغري مهرآبادي افزود : تلاش مي کنيم اين واحدها نيز به سرعت ساخته شود و به واجدان شرايط که پول آورده خود را واريز کرده اند ، تحويل دهيم.

وي از قرارداد 47 هزار ميليارد توماني طرح مسکن مهر خبر داد که 40 هزار ميليارد تومان آن به صورت  تسهيلات پرداخت شده است.

اصغري مهرآبادي ، نرخ سود تسهيلات مسکن مهر را در اطراف کلانشهرها 9 درصد ، در شهرهاي بزرگ 7 درصد و شهرهاي کوچک هم 4 درصد اعلام کرد و گفت : سقف وام مسکن مهر تغييري نخواهد داشت.

قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر تصريح کرد: هيچ تغييري در مسكن مهر از جمله بازپرداخت تسهيلات مالي ايجاد نشده است.

اصغري مهرآبادي اعلام كرد: 20 ساله شدن بازپرداخت وام مسكن مهر كه در دولت دهم از طرف هيئت دولت ابلاغ شده بود، به قوت خود باقي است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
علیرضا
۱۳:۰۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
اولا تعداد واحد های مسکن مهر دو میلیون و چهار صد هزار است و مبلغ این پروژه ملی 50 هزار میلیارد که متاسفانه 47 هزار میلیارد قرار داد بسته شده من که یک ساله با بنیاد قرار داد امضا کزدم بانک با من قرار داد امضا نمیکنه متاسفانه (شازند)