سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورش نظامیان صهیونیست به فلسطینی ها با گاز اشک آور و بمب صوتی

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به فلسطینی های شرکت کننده در تظاهراتی در غرب رام الله، آنان را با گلوله های گاز اشک آور و بمب صوتی هدف قرار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نيروهاي رژیم صهیونیستی با سرکوب تظاهرات فلسطینی ها که در اعتراض به ساخت دیوار حائل و توسعه طلبی و شهرک سازی این رژیم نزدیک روستای بلعین برگزار شده بود، به مصطفی البرغوثی نماینده مجلس قانونگذاری و دبیرکل طرح ملی فلسطین و لویزا مورجنتنی معاون سابق رئیس اتحادیه اروپا به همراه دهها نفر دیگر از شهروندان فلسطینی و اتباع خارجی همبستگی کننده با ملت فلسطین آسیب رساندند.
البرغوثی در سخنانی مطبوعاتی اظهار داشت: شمار زیادی از نیروهای امنیتی به تظاهرات حمله کرده و اقدام به تیراندازی و شلیک گلوله های حاوی گاز و بمب های صوتی کردند، که در نتیجه آن ده ها تن از شرکت کنندگان در این تظاهرات دچار آسیب دیدگی شدند.
وی افزود: نیروهای اشغالگر قدس خودروهای آمبولانس و امدادرسانان را محاصره کردند تا جلوی امداد رسانی به مصدومان را بگیرند.
البرغوثی تاکید کرد: سرکوبگری رژیم اسرائیل هرگز اراده و عزم ما را در هم نخواهد شکست و مقاومت مردمی ادامه خواهد یافت و متوقف نخواهد شد و این مقاومت جایگزین واقعی مذاکرات سازشی است که سران این رژیم از آن به عنوان پوششی برای شهرک سازی استفاده می کنند.
البرغوثی تأکید کرد: مقاومت مردمی راه توقف شهرک سازی به موازات تحریم و اعمال مجازات علیه اسرائیل و تقویت پایداری ملت فلسطین و بازگشت وحدت ملی آن است.
البرغوثی گفت: تظاهرات در بلعین همزمان با تظاهرات مشابهی در مناطق مختلف از جمله قدس، الخلیل، کفرقدوم، نبی صالح، والمعصره برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.