سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

موافقت وزیر بهداشت با تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی در دلیجان

فرماندار شهرستان دلیجان از موافقت وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی برای تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

 

اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: در دیداری که اخیراً به اتفاق نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم، موافقت وزیر بهداشت را برای تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان اخذ کردیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار همچنین وزیر بهداشت برای تامین متخصص چشم و ارتوپد، احداث پایگاه امداد جاده‌ای در روستای دودهک، تحویل آمبولانس برای بیمارستان امام صادق (ع)، تخصیص اعتبار برای بدهی‌های شبکه بهداشت و درمان، صدور مجوز داروخانه هلال ‌احمر، درمانگاه هلال احمر در شهرک امام رضا (ع)، دانشکده پیراپزشکی، ساخت پایگاه اورژانس و صدور مجوز تکمیل کادر درمانی آزمایشگاه، دندانپزشکی و داروخانه شهر نراق موافقت کردند.

فرماندار دلیجان همچنین از دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در این دیدار که به همراه جمعی از مسئولان شهرستان انجام شد دستور نصب تابلو و علائم راهنمایی در رمپ ورودی برای پایگاه امداد و نجات همای سعادت هلال احمر صادر شد.

اکبری گفت: وزیر نفت نیز در دیداری در زمینه کمک مالی به منظور تامین آب شرب دلیجان به دلیل وجود خطوط لوله گاز و نفت در جوار شهر دلیجان که خطرآفرین است، قول مساعد داد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.