سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

تضمین 50 درصد از تسهیلات و سرمایه گذاری صنایع کوچک در فارس

حداكثر50 درصد از مجموع اصل و سود تسهیلات، توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در فارس تضمین می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: حداكثر50 درصد از مجموع اصل و سود تسهیلات توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تضمین و ضمانت‌نامه صادر می‌شود.

علی صداقت پور اظهار داشت: صدور ضمانت‌نامه‌های این صندوق با هدف حمایت از صنایع كوچك و متوسط این استان در سال حماسه سياسي و اقتصادي   انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای صنایعی که با مشکل کمبود وثیقه برای دریافت تسهیلات در نظام بانکی مواجه باشند، ضمانت‌نامه صادر می‌شود، میزان سقف صدور ضمانت‌نامه برای هر واحد صنعتی متقاضی تسهیلات را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: تاکنون برای 37 واحد صنعتی در استان فارس ضمانت‌نامه صادر و پرونده 3 واحد صنعتي ديگر نيز در مرحله بررسي و صدور ضمانتنامه قرار دارد و این شرکت عنوان نخست کشور را در صدور سرمایه‌گذاری صنایع کوچک به خود اختصاص داده است.

صداقت پور ابراز داشت: واحدهای صنعتی که با مشکل کمبود وثیقه مواجه هستند می‌توانند از این امكان فراهم شده برای تامین کسری وثیقه خود به منظور دریافت تسهیلات استفاده کنند.

وی فراهم آوردن زمینه توسعه سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی در صنایع کوچک، کوتاه کردن مدت زمان اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و دارای توجیه اقتصادی و همچنین تسهیل در روند تضمین وثیقه‌های تسهیلات اعطایی بانک‌ها و مؤ‌سسات مالی و اعتباری به صنایع کوچک را ازاهداف فعالیت این صندوق بیان کرد و تصریح کرد: امید است با توسعه فعالیت‌های این صندوق در فارس بتوانیم زمینه حمایت هرچه بیشتر از صنایع کوچک و متوسط را فراهم کنیم./س

برچسب ها: تضمین ، صنایع ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.