سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/ مشايخي:

هنرمندان عرصه تئاتر به حق واقعي خود نرسيده اند

بازيگر و پيشكسوت تئاتر و سينماي ايران با تاكيد بر اينكه هنرمندان عرصه تئاتر به حق واقعي خود نرسيده اند گفت: با وجود شرايط نادرست، يك هنرمند براي ماندگاري و جاويدان شدن بايد خود را خادم مردم بداند و به دنبال شهرت نباشد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛جمشيد مشايخي در گفت و گويي در حاشيه بيست و چهارمين جشنواره تئاتر استان سمنان در گرمسار افزود: رمز ماندگاري كسي كه در عرصه تئاتر گام بر مي دارد بايد خدمت به مردم باشد.

وي با انتقاد به اينكه چرا همه امكانات بايد در تهران متمركز باشد گفت: براي پرورش استعداد هايي كه امروز با آنها مواجه شدم و همه جوانان در سرتاسر كشور كه قطعا دنيايي از هنر و قابليت هستند بايد امكانات در همه ايران عادلانه توزيع شود.
مشايخي با تاكيد بر اينكه شور و حرارت موجود در اين جوانان نشان از عشق و علاقه واقعي آنها به رشته تئاتر دارد افزود: هنرمندان واقعي كساني هستند كه با همه كمبودها و سختي ها در عرصه تئاتر ماندند، تلاش كردند و هنر واقعي خود را به همگان اثبات كردند.
وي خاطرنشان كرد: تئاتر اين نيست كه كسي كه پركار است را برجسته كنيم و هنر بقيه كساني كه تازه در اين مسير گام برداشته اند را ناديده بگيريم بلكه هنر واقعي اين است كه با شناسايي استعدادها و ميدان دادن به آنها شاهد ظهور جريان هاي نو در هنر تئاتر باشيم.
وي در پاسخ به سوال جايگاه كنوني هنر در كشور ايران توضيح داد: براي اينكه هنر واقعي هنرمندان به نمايش گذاشته شود چاقوي سانسور در ايران بايد كند شود./س
برچسب ها: هنرمندان ، تئاتر ، عادلانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.