سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استارت لیگ تکواندوی بسیج در تهران

لیگ تکواندوی بسیج جمعه 12 مهر در رده سنی نونهالان در تهران افتتاح شد.

علی اشرف قنبری مسئول کمیته مسابقات هیئت تکواندوی بسیج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: لیگ بسیج تنها لیگ کشوری است که تیم ها برای ورود در آن باید در مسابقات کشوری مجوز حضور را کسب کنند.
وی افزود: برای این دوره از مسابقات لیگ هم بسیج مقاومت سی استان و پایگاه های استعداد یابی در این بخش در رقابت های قهرمان کشوری در سمنان شرکت کردند و در پایان 9 تیم جواز حضور در سیزدهمین دوره لیگ نونهالان بسیج را بدست آوردند.
قنبری در خصوص افتتاح لیگ نونهالان بسیج گفت: 9 تیم گیلان، زنجان، تهران بزرگ، کرمانشاه، قزوین، البرز، مازندران، فارس و اصفهان در لیگ نونهالان شرکت دارند که با برگزاری مراسم افتتاحیه، هفته اول و دوم این رقابت ها روز جمعه 12 مهر در تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: در پایان مسابقات هفته اول و دوم لیگ نونهالان تیم های مازندران، فارس، اصفهان و البرز رده های اول تا چهارم را در اختیار دارند.
قنبری در مورد انتخاب برترین های این لیگ نیز خاطر نشان کرد: کاظم عزیزی از تهران به عنوان بهترین داور، حبیب فتاحی از مازندران به عنوان بهترین مربی، جمشید علی نیا به عنوان برترین سرپرست، هادی تیران ولی پور به عنوان بهترین مبارز و کرمانشاه به عنوان تیم اخلاق انتخاب شدند.
برچسب ها: لیگ ، بسیج ، تکواندو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.