سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا - دبی

ولاسکو: بازیکنان مقابل لبنان خود را از پیش برنده می دانستند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ما در بازی مقابل لبنان خود را از پیش برنده می دانستند و به بازی فردا مقابل ژاپن فکر می کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران خولیو لاسکو پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل لبنان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی روابط عمومی فدراسیون والیبال، اظهار داشت: بازیکنان ما از آغاز مسابقه به بازی فردا مقابل ژاپن فکر می کردند و خود را مقابل لبنان از پیش برنده می دانستند. تلاش کردند که نمایش خوبی ارائه کنند اما می دانستند که پیروز این مسابقه خواهند بود و به همین دلیل حفظ تمرکز بازیکنان در طول بازی برای ما سخت بود اما توانستیم این کار را انجام دهیم و لبنان را سه بر صفر شکست دهیم.
 
وی درباره دیدار مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا گفت: ژاپن در حال حاضر شرایط خوب همیشگی خود را ندارد اما ژاپن همیشه ژاپن است و سابقه ای طولانی در والیبال جهان و سبکی خاص خود را دارد. مقابل این تیم باید بازی بهتری از قبل ارائه کنیم تا این تیم را شکست دهیم.
 
وی ادامه داد : در مسابقه با لبنان در دریفات و حمله اول خیلی خوب کار کردیم اما در دفاع روی تور و توپگیری عملکرد خوبی نداشتیم. باید این مشکلات را در بازی مقابل ژاپن رفع کنیم تا به فینال صعود کنیم.
برچسب ها: خولیو ، ولاسکو ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.