سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

فتنه وهابیت مهمترین مشکل جهان اسلام است

رئیس اندیشکده یقین و پژوهشگر سیاسی کشورمان گفت : یکی از مهمترین مشکلات منطقه فتنه وهابیت است در این راستا وضعیت نابه سامان سوریه را شاهد بودیم که در جریان آن هزاران نفر از مردم این کشور کشته شدند از 83 کشور تروریست در سوریه مستقر شده اند.

دکتر عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :با وجود اتمام جنگ تحمیلی و گذشت چند سال از این رخداد مهم و ارزشی کشور هنوز دفاع مقدس ادامه دارد ما در سالهای اخیر شهدای زیادی را در بحث شهدای ترور تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده ایم .

وی در ادامه این مطلب گسترش شعیه کشی را توسط دست نشاندگان استکبار جهانی تحدیدی جدی برای جهان اسلام دانست و تصریح کرد :از سوی دیگر موج شیعه کشی و گسترش این موضوع را در جهان اسلام توسط دست نشاندگان استکبار جهانی شاهد هستیم که این موضوع تحدیدی بسیار جدی در جهان اسلام تلقی می شود .

پژوهشگر سیاسی کشورمان مهمترین مشکل جهان اسلام را فتنه وحابیت برشمرد و اضافه کرد :یکی از مهمترین مشکلات منطقه فتنه وهابیت است در این راستا وضعیت نابه سامان سوریه را شاهد بودیم که در جریان آن هزاران نفر از مردم این کشور کشته شدند از 83 کشور تروریست در سوریه مستقر شده اند در این شرایط واکنش به کمک ایران به سوریه لبنان غیر منطقی است .

عباسی در خاتمه باتاکید بر اینکه کمک های ما به سوریه و لبنان ساختار فرهنگی و معنوی دارد بیان کرد :کمک های ما به سوریه و لبنان ساختار فرهنگی و معنوی دارد و حمایت های ایران اسلامی از کشور های اسلامی در قبال کمک های میلیاردی به تروریست ها قابل قیاس نیست درپاسخ به این سئوال که چرا ایران به سوریه و لبنان کمک می کند باید از آنها پردیس که شما چرا حامی تروریست بوده و به آنها کمک می کنید ./س


برچسب ها: فتنه ، وهابیت ، اسلام ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.