سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پیروز نهایی مذاکرات با آمریکا ایران است

رئیس اندیشکده یقین و پژوهشگر سیاسی کشورمان در مورد مذاکره ایران با آمریکا در آینده نزدیک گفت : از دیدگاه کارشناسی مذاکرات با آمریکا برای رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران دو برد دارد باید بدانیم که پیروز نهایی مذاکرات ایران و آمریکا ملت و نظام جمهوری اسلامی است .

حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جریان مذاکره ایرزان با آمریکا گفت :ما در جریان مذاکرات سالهای نه چندان دور از غربی ها نا مردی های زیادی دیده ایم و نظام به مقوله مذاکره با آمریکا خوش بین نیست زیرا طرح مذاکره آمریکایی ها با شوروی سابق هم کاملا روشن است و آنها در این جریان گرگ شده اند.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که برنده نهایی مذاکرات با آمریکا ایران است تصریح کرد :از دیدگاه کارشناسی مذاکرات با آمریکا برای رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران دو برد دارد باید بدانیم که پیروز نهایی مذاکرات ایران و آمریکا ملت و نظام جمهوری اسلامی است .

رئیس اندیشکده یقین و پژوهشگر سیاسی کشورمان با تاکید بر این مسئله که تکیه بر اقتصاد خاموش آمریکا اشتباه است اضافه کرد :کشور آمریکا هم اکنون طبق بررسی های بعمل آمده 17 تریلون دلار بدهی دارد و کارمندان دولت به مرخصی اجباری رفته اند باید دانست که تکیه بر اقتصاد خاموش آمریکا اشتباه است .

دکتر عباسی در این مورد که باید در میز مذاکره با آمریکا برگ برنده زیادی داشت اظهارداشت :باید در میز مذاکره با آمریکا برگ برنده زیادی داشت زییرا آنها در این جریان استاد هستند ./س


برچسب ها: آمریکا ، ایران ، شوروی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.