سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دومین جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران منطقه 22 پیشنهاد شد؛

حضور سازمان های خدمات رسان در اشاعه آموزش شهروندی در مدارس با هماهنگی شهرداری

دومین جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران منطقه 22 با حضور شهردار منطقه، اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران و دبیران شورایاریهای محله های 9 گانه در سالن کنفرانس پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 22، این جلسه با حضور شهردار و قائم مقام شهردار منطقه 22، معاونان و شهرداران نواحی همچنین نمایندگانی از سازمانها و نهادهای خدمات رسان همچون آتش نشانی و خدمات ایمنی، هلال احمر، اورژانس، شرکت گاز، آب و فاضلاب، مخابرات، برق، مرکز بهداشت، شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب تهران ، آموزش و پرورش، شرکت بهره برداری مترو تهران، پلیس راهور منطقه، کلانتری 141، ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر و ... برگزار شد.
حسین مرادی شهردار منطقه 22 در این جلسه با تاکید بر تشکیل منظم جلسات اینچنینی برای رفع مشکلات و نواقص احتمالی در خصوص نهادها و ارگانهای خدمات رسان و تعامل هرچه بیشتر شهرداری با آنها گفت: « در منطقه 22 با توجه به ادامه بحث توسعه و شکل گیری آن، اتفاقات فراوانی رخ می دهد و آنچه در وهله اول مهم است، آسیب شناسی و تحلیل این اتفاقات است. چنانچه بتوانیم کمیته ای در خصوص پیگیری اتفاقات رخ داده شده تشکیل داده و در جلسات بعدی موارد آسیب را با تحلیل مناسب در اختیار ارگانها و نهادهای حاضر و مرتبط با اتفاقات قرار دهیم ، در رفع و تکرار نشدن انها گام مهمی بر داشته ایم. »
وی در ادامه صحبتهای خود با اشاره به اقدامات منطقه در زمینه رفع مشکلات شهروندان و تامین زیرساختهای مناسب برای تکمیل منطقه همچون مشارکت شهرداری در احداث شبکه آب و فاضلاب با همکاری آبفای تهران، تامین روشنایی معابر همزمان با شکل گیری آنها بعنوان اقدامی که متولی آن شهرداری نیست و ... در خصوص لزوم آموزش شهروندی خاطر نشان کرد: « امسال با همکاری مدارس مقرر شده است به منظور فراگیر کردن بحث آموزش شهروندی بعنوان بنیان تربیت شهروندی، امسال بصورت ویژه از طریق معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه دنبال شود. طی این برنامه هر هفته در بازه زمانی مشخص همکاران ما از حوزه های مختلف عمرانی، امور شهری، حمل و نقل و ترافیک، فضای سبز و ... در مدارس حاضر شده و با دانش آموزان، در خصوص نحوه فعالیت هر حوزه و اقدامات صورت گرفته، گفت و گو خواهند کرد. پیشنهاد می کنیم نمایندگانی از نهادهای خدمات رسان نیز با حضور در این جلسات، در این بحث به ما کمک کنند.»
شهردار منطقه 22 در ادامه بر ساخت یک ساختمان ستادی با فضایی مناسب برای سازمانهای خدمات رسان در منطقه تاکید کرد.   
ارائه گزارش وضعیت مترو منطقه 22 توسط مدیر بحران شرکت بهره برداری مترو تهران، ارائه گزارش تحلیلی از حوادث منطقه 22 و راهکارهای کاهش آن توسط رییس ایستگاه 69 آتش نشانی و خدمات ایمنی منطقه  همچنین هماهنگی برای اجرای برنامه های ستاد مدیریت بحران در طول هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی و طرح مسائل و مشکلات محله ها توسط دبیران شورایاریهای محله های 9 گانه و ارائه پاسخ توسط روسای سازمان های خدمات رسان از دیگر بخشهای این برنامه بود./ف
برچسب ها: جلسه ، فصلی ، مدیریت ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.