سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام نمايشگاه چاپ و بسته بندي

نمايشگاه چاپ و بسته بندي در مرحله ثبت نام به منظور شركت در اين نمايشگاه در زمينه صنعت چاپ است.

"جليل غفاري" رئيس اتحاديه صحافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشگاه چاپ وبسته بندي در مرحله ثبت نام براي شركت در اين نمايشگاه است گفتني است اين نمايشگاه در 28 آذر 92 در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد.
وي افزود: بخش آثار جشنواره صنعت چاپ در مرحله داوري است به اين بخش از جشنواره صنعت چاپ 2 هزار و 800 اثر ارسال شده است نتايج اين داوري ها در 22 مهر در سالن همايش هاي صدا و سيما برگزار مي شود در تمام بخش هاي صحافي چاپ مديريت كارآفريني و ساير بخش ها با استقبال روبرو بوديم.
جليل غفاري با اشاره به م سئوليت 9 ساله ش در اتحاديه صحافان اظهار داشت: از روز اول بهترين كار در زمينه اتحاديه هاي چاپ را تشكيل سازمان چاپ متشكل از اتحاديه هاي ليتوگراف چاپ و صحافي عنوان كردم تشكيل سازمان چاپ سبب حركت قوي تر و مشكلات كمتر در اين حوزه خواهد شد.
رئيس اتحاديه صحافان با اشاره به اجراي سيستمي بخش چاپ و تفكيك هر بخش در سازمان عنوان كرد: تجميع اتحادثه هاي مختلف صنعت چاپ از سه چار جنبه مي توان بررسي كرد در صورت تفكيك اتحاديه ها جنبه اجرايي كمتر و با تجميع آنها قدرت اجرايي بيشتري داريم.
وي بيان كرد:‌در هنگام چانه زني بر سر مشكلات صنعت چاپ با دولت در صورت وجود سازماني بزرگ راحت تر مي توان به چانه زني پرداخت در ساختار اتحاديه هاي سازمان چاپ تا حدي به هم نزديك شده كه تفكيك  نوع كار و ماشين آلات وابسته به آن اجتناب ناپذير است.
وي با بيان وجود يك اتحاديه در زمنه صنعت چاپ به عنوان سازمان چاپ در تمام دنيا تصريح كرد: در تمام دنيا همه كارهاي صنعت چاپ در يك اتحاديه است در صورتي كه در ايران اتحاديه هاي چاپ جدا از هم بود.
جليل غفاري ادامه داد: اكنون اين همگني را يك سازمان به نام چاپ ايجاد كند و متولي آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي يا وزارت صنعت ومعدن باشد مشكل ما در زمينه صنعت چاپ مجوز گرفتن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزارت صنعت و معدن به منظور راه اندازي واحدي در اين صنعت است.
رئيس اتحاديه صحافان با اشاره به لزوم بررسي اخذ مجوز از يكي از دو وزارتخانه ارشاد و صنعت و معدن به منظور راه اندازي واحدي در صنعت چاپ خاطر نشان كرد: صنعت چاپ از قانون نظام صنفي خارج شود مانند بخش بهداشت كه مجوز فعاليت پزشكان توسط وزارت بهداشت صادر مي شود.
وي افزود: صنعت چاپ هم اگر از وزارت ارشاد مجوز بگيرد ديگر نيازي به اخذ مجوز از ديگر نهادها براي راه اندازي واحدي در صنعت چاپ نداريم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.