سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌هاي واليبال قهرماني مردان آسيا-دبي؛

بلندقامتان ايراني در نيمه نهايي

طبق قرعه‌كشي انجام شده تيم ملي واليبال كشورمان امروز ساعت 13:30 به وقت تهران به مصاف تيم ملي لبنان رفت و توانست به نيمه نهايي راه يابد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم ملي واليبال كشورمان در شرايطي به مصاف لبناني‌ها مي‌رود كه با كسب 12 امتياز در صدر گروه خود قرار دارد.

تيم لبنان نيز در اين دوره از مسابقات تاكنون سه بازي مقابل تايلند، امارات و ازبكستان برگزار كرده كه از اين سه ديدار نتيجه بازي نخست را واگذار و 2 ديدار بعدي سه بر صفر پيروز شده است و هم‌اكنون با 6 امتياز در مكان دوم گروه خود ايستاده است.

لبناني‌ها در واليبال همانند بسكتبال سرآمد نيستند، آنها از ليگ آماتور برخوردارند و از سال 2010 تاكنون نتوانستند به مسابقات جهاني راه يافته و هم‌اكنون بدون امتياز جايگاه قعر جدول رده‌بندي جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

مي‌توان از ديدار تيم‌هاي ايران و لبنان در اين مرحله از رقابت‌هاي قهرماني مردان آسيا به عنوان يك جدال راحت ياد كرد اما اين بازي از آن جهت سخت است كه شاگردان ولاسكو بايد تاكتيك‌هاي خود را با نوع عملكرد حريف مطابقت دهند.

لبناني‌ها نخستين حضور خود در مسابقات بين‌المللي را از سال 1952 با يك مربي از كشور اتحاد جماهير شوروي سابق آغاز كردند اما ظواهر امر حاكي از آن است كه واليبال اين كشور رشد قابل‌توجه و خوبي نداشته است.

ترکيب ايران مشخص شد

خولیو ولاسکو در این مسابقه تیم خود را با ترکیب اولیه سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، امیر غفور و فرهاد ظریف را روانه میدان می کند.

مهدی مهدوی، علیرضا مباشری، رحمان داودی، شهرام محمودی و آرمین تشکری نیز بازیکنان ذخیره ایران در این مسابقه هستند.

پيروزي ايران در ست اول

تيم ملي واليبال کشورمان در آستانه نيمه نهايي تيم لبنان را در ست اول با نتيجه 25 بر 19 شکست داد.

برتري ايران در ست دوم

تيم ملي کشورمان در ست دوم نيز توانست با نتيجه 25 بر 17 بر تيم واليبال لبنان غلبه کند.

پيروزي ايران در ست سوم

تيم ملي واليبال کشورمان توانست در ست سوم با نتيجه 23 بر 16 در مقابل لبنان پيروز شود و در نهايت ايران با حساب 3 بر صفر موفق شد به نيمه نهايي صعود کند و بايد عملکرد واليباليست هاي کشورمان را در مقابل ژاپن ببينيم.

پايان متن /مح

برچسب ها: ولاسکو ، تهران ، لبنان ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.