سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگاران:

ملاک پذیرش دانشجو اساسنامه دانشگاه پیام نور است

سرپرست وزارت علوم با اشاره به گزارشاتی مبنی بر پذیرش دانشجوی حضوری در دانشگاه پیام نور گفت: اگر این امر مخالف اساسنامه باشد، از آن جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جعفر توفیقی پنجشنبه شب در حاشیه نشست هیئت رئیسه دانشگاه ادیان و مذاهب در قم با اشاره به دیدارهایی که طی امروز با علما و مراجع داشت، اظهار کرد: به دلیل تداخل برنامه‌ها نتوانستم با برخی از مراجع دیدار داشته باشم، اما سعی می‌کنم در سفرهای آینده این امر را جبران کنم.

وی افزود: امروز با هشت نفر از علما و مراجع دیدارهایی صورت گرفت و سعی می‌کنیم در سفرهای بعدی با سایر علما نیز دیدار داشته باشیم.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه به شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: بر اساس برخی گزارشات ظاهرا دانشگاه پیام نور دوره‌های حضوری برگزار می‌کند؛ ملاک اصلی اساسنامه دانشگاه پیام نور است و اگر این امر مخالف اساسنامه باشد جلوگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مورد دانشجویان ستاره‌دار قبل از سال 1390 نیز در حال بررسی هستیم و پس از پایان کار اظهارنظر می‌کنیم؛ در حال حاضر پرونده آن دسته از دانشجویانی که تا سال 90 مشکلاتی داشتند، بررسی شده و در ادامه به دانشجویان سال‌های قبل نیز خواهیم رسید./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.