سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل‌محمدی: فولاد موقعیت‌های بسیار خوبی داشت / فرکی : مسئولیت این شکست را می‌پذیرم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:من بسیار خوشحالم ما در دو بازی خانگی آن هم در اهواز توانستیم به برتری دست یابیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر نفت مقابل فولاد عنوان کرد:‌ کناره‌های تیم فولاد را بستیم و با حوصله به دروازه این تیم نزدیک شدیم و سرانجام هم موفق شدیم به دو 2 گل دست یابیم .
وی افزود:نیمه اول برای ما سخت سپری شد اما با حوصله و تمرکز بیشتر بازی را ادامه دادیم از ابتدای بازی هد‌ف‌مان استفاده از ضدحمله‌ها بود.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد:‌ فولاد موقعیت‌های بسیار خوبی داشت اما علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ما روز بسیار خوبش بود و عکس‌العمل‌های عالی داشت.
گل‌محمدی یادآور شد: من بسیار خوشحالم ما در دو بازی خانگی آن هم در اهواز توانستیم به برتری دست یابیم.امیدوارم تعطیلات لیگ به نفع ما باشد و بتوانیم تیم را بازسازی کنیم ما باید موقعیت‌‌هایی را که برای گل‌زنی به دست می‌آوریم بیشتر دقت کنیم شاید در نیم‌فصل بازیکن جدید به تیم اضافه شود.
فرکی : مسئولیت این شکست را می‌پذیرم
سرمربی تیم فوتبال فولاد یادآور شد:‌با شروع نیمه دوم و بعد از گل نفت احساس کردم به نوعی بازی را واگذار می‌کنیم. مسئولیت این شکست را می‌پذیرم اشتباه کردیم امروز در گل‌زنی نبودیم و شکست خوردیم.

فرکی در مورد تعویض‌هایش تصریح کرد: به علت اینکه شرایط تیم را بهتر کنم تعویض کردم اما عملاً چنین جوابی نگرفتم. حریف از اشتباه ما بیشترین سود را برد و توانست به 3 امتیاز بازی دست یابد.

وی در مورد داور گفت: در مورد قضاوت داور هیچ‌گونه شک و تردیدی ندارم به دنبال بهانه شکست نیستم که به دیگران ارتباطش دهم، فقط می‌گویم نفت هوشیارتر از ما عمل کرد و توانست فولاد را مغلوب کند. باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم تا در آینده بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خاطرنشان کرد: نتوانستیم در این دیدار به برتری دست یابیم و شکست را هم نباید گردن دیگران بیندازیم. این شکست برای من است و ان‌‌شاءالله بتوانیم در آینده جبران کنیم. شرمنده هواداران اهوازی شدم که بنابه دعوت من به ورزشگاه آمده بودند.

برچسب ها: فرکی ، نفت ، محمدی ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.