سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمار آمريکايي هايي که براي اولين بار درخواست بيمه بيکاري کردند افزايش یافت

شمار شهروندان بیکار آمریکایی که برای اولین بار از دولت بیمه بیکاری طلب کرده اند، در روزهای اخیر افزایش یافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین هوا؛ وزارت کار آمریکا امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد شمار آمریکایی هایی که برای اولین بار خواستار بیمه بیکاری از دولت شده اند، در هفته گذشته به طور محسوسی افزایش یافت.

در بیانیه وزارت کار آمریکا آمده است از بیست و سوم تا بیست و هشتم سپتامبر، شمار آمریکایی هایی که برای اولین بار از وزارت کار درخواست بیمه بیکاری کرده اند، به سیصد و هشت هزار و هشتصد نفر رسید این در حالی است که شمار زیادی از کارشناسان امور اقتصادی رقم بالاتری ( سیصد و چهارده هزار ) را در این زمینه پیش بینی کرده بودند.

قرار بود وزارت کار آمریکا روز جمعه گزارش جدید خود را درباره وضعیت بازار کار در ماه سپتامبر منتشر کند اما تعطیلی بخشی قابل توجهی از فعالیت های دولت فدرال از سه شنبه گذشته موجب شد مسئولان وزارت کار انتشار گزارش مربوط به ماه سپتامبر را به تعویق بیندازند.

 پس از آن که نمایندگان جمهوری خواه و دموکرات کنگره آمریکا به علت اختلاف نظرات شدید درباره بودجه نتوانستند تا دوشنبه شب هفته پیش بودجه سال مالی جدید آمریکا را تصویب کنند، صدها هزار تن از کارمندان و کارکنان فدرال آمریکا از صبح روز سه شنبه بالاجبار به مرخصی بدون حقوق رفتند. در این میان آن دسته از کارکنان و کارمندانی که به تشخیص مقامات آمریکایی  غیرضروری هستند، با خطر بیکار شدن برای همیشه روبرو هستند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.