سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان:

تیم آبرومندی را روانه لیگ برتر می کنیم/ بازیکن بالای 30 سال در اوج پختگی است

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: با تمرینات شبانه روزی در صدد هستیم تا تیم آبرومندی را در مسابقات لیگ برتر امسال داشته باشیم.

حمید موحدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آن که تیم ما دیرتر از سایر تیم های باشگاهی برای شرکت در مسابقات فصل جاری تشکیل شد با تلاش شبانه روزی و انجام 6 ساعت تمرین در طول روز درصدد آماده سازی بازیکنان هستیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان تصریح کرد: بودجه تخصیص یافته به تیم والیبال زاهدان برای حضور در لیگ برتر بسیار محدود و کم است اما مسئولان باشگاه بسیار علاقمند و پیگیر مسائل هستند، می خواهیم با حضوری آبرومندانه از حیثیت والیبال زاهدان دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار است که در تاریخ والیبال استان سیستان و بلوچستان یک تیم در سطح لیگ برتر حضور می یابند، پس می خواهیم برای حفظ سهمیه لیگ برتری خود از جان و دل مایه بگذاریم.

وی در خصوص بازیکنان خارجی در ترکیب این تیم اظهار داشت: هنوز در این خصوص تصمیم جدی و قطعی گرفته نشده است ما از 2 بازیکن در پست های پشتی خط زن و دریافت کننده از کشور برزیل دعوت به همکاری کرده ایم اما آن ها در مرحله تست گیری فنی و پزشکی هستند.

موحدی تصریح کرد: میانگین سنی این 2 بازیکن بالای 30 سال است نمی توان با استناد به این مسئله گفت که از نظر سنی جز بازیکنان حرفه ای نیستند چون در دنیای امروز والیبال، بازیکن دارای سن بالای 30 سال به اوج پختگی و با تجربگی می رسد و می تواند برای تیم نقش قابل توجهی داشته باشد./مح
برچسب ها: موحدی ، والیبال ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.