سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشن:

برعکس کره ای ها ما تابع احساسات بودیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کره ای ها با نظم بازی کردند و موفق شدند اما آبی پوشان ما برعکس کره ای ها تابع احساسات بودند.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکن ها تمام تلاششان را کردند تا امتیاز از دست رفته شان را به دست بیاورند عملکرد نسبتاً خوبی داشتند اما برعکس کره ای ها که بسیار منظم و منسجم در زمین حاضر شدند استقلالی ها با احساسات بازی را آغاز کردند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان تصريح کرد:‌از نظر من دستورالعمل استقلالی ها این بود که دفاع خود را ثابت نگه دارند و بعد برای گل زنی برنامه ریزی کنند فکر می کنم همین امر باعث عملکرد ناموفق استقلال در این بازی شد. به هر حال کره ای ها هم بسیار تلاش کردند و توانستند نتیجه بگیرند.

وی همچنین در ادامه افزود: اینکه تا قبل از بازی های استقلال در جام ملت های آسیا، ناموفق بودن این تیم در لیگ برتر را حضور استقلال در جام ملت های آسیا و لیگ برتر سیزدهم می دیدند بهانه ای بیش نبوده است متأسفانه در حال حاضر هیچ باشگاهی در ایران برنامه سالانه ندارد و همه برنامه ریزی ها شخصی است.

روشن خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا برای ورزش فوتبال برنامه های سالانه منظم تنظیم می کنند تا وقتی که تیمی در 2 مسابقه متفاوت بازي می کند بتواند به خوبی از عهده هر 2 بربیاید امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود./مح

برچسب ها: حسن روشن ، کره ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.