سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اجرای 97درصد طرح های توسعه بخش کشاورزی در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: 97 درصد طرح های توسعه بخش کشاورزی در این استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد  در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاوری استان تعداد طرح های بازدید شده در بخش کشاورزی توسط سازمان نظام مهندسی استان را سه هزار و 271 طرح ذکر کرد.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و 47 طرح بطور مطلوب از سوی کمیته نظارت استان اجرا شده طوری که 97 درصد طرح های توسعه بخش کشاورزی تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

نیکزاد با بیان این که یک هزار و 320 میلیارد ریال اختصاص یافته به بخش کشاورزی استان با سود بانکی هفت درصد بطور 100 درصد از سوی بانک کشاورزی به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

وی اظهار کرد: از این رقم یک هزار و 220 میلیارد ریال از سوی بانک عامل به متقاضیان
تسهیلات ارائه شده و یکصد میلیارد ریال دیگر در دست اقدام است که انتظار داریم با همت و تلاش دست اندرکاران امر این رقم نیز به عقد قرارداد رسیده و پرداخت شود.

استاندار اردبیل در ادامه از معرفی 79 طرح از محل صندوق توسعه ملی به بانک های عامل در استان خبرداد و گفت: این تعداد طرح ها از محل تسهیلات ریالی بودجه 92 صندوق توسعه ملی با سود 13 درصد با تسهیلات مورد نیاز 674 میلیارد ریال به بانک های عامل از جمله بانک سپه ، کشاورزی ، رفاه کارگران ، صادرات و توسعه تعاون معرفی شده اند که تاکنون 97 میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است/س.




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.