سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار چایپاره:

اصناف چایپاره نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند

فرماندار چایپاره گفت: اصناف شهرستان نسبت به پرداخت به موقع مالیات خود اقدام کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، جلیل غفاری صبح امروز در نشست مشترک روسای اتحادیه‌های صنفی چایپاره، اظهار داشت: اصناف قبل و پس از پیروز انقلاب اسلامی به خوبی در صحنه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی اصناف نقش بی‌بدیل داشتند، تصریح کرد: پس از انقلاب نیز اصناف از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

غفاری اصناف را بازوی توانمند انقلاب عنوان کرد و افزود: اصناف در دوران‌های مختلف به خوبی در صحنه حضور داشته و از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع کرده‌اند.

وی تسلط بر کار صنفی و اطلاعات و قوانین آن را ضروری عنوان کرد و گفت: به دست آوردن اعتماد مردم به منظور پیشرفت و رونق بازار باید توسط اصناف مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار چایپاره با اشاره به شعار محوری سال‌جاری، اظهار داشت: امسال که به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شده لازم است تا اصناف نسبت به شعار محوری سال دقت بیشتری داشته باشند.

غفاری با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران اسلامی، اظهار داشت: امروز جنگ اقتصادی حاکم است که باید با تدبیر و درایت کافی با این موضوع برخورد کنیم.

وی با تاکید بر پرداخت به موقع مالیات توسط اصناف، گفت: با پرداخت مالیات می‌توانیم شاهد توسعه و رشد عمرانی منطقه باشیم و بر اساس ضروری است تا اصناف نسبت به پرداخت به موقع مالیات خود اقدام کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.