سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

کوچ 50 زنبوردار اردبیلی به رامسر

مسئول امور دام جهاد کشاورزی رامسر گفت: رامسر به دلیل داشتن هوای معتدل و همچنین گل‌های پاییزه، 50 تن از زنبورداران به این شهرستان کوچ کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی‌نقی قنبرزاده بیان کرد: زنبورداران اردبیلی به رامسر کوچ کردند.

وی اعلام کرد: با توجه به شروع فصل سرما در استان اردبیل و داشتن هوای معتدل در منطقه شمال کشور تعدادی از زنبورداران استان اردبیل در این فصل زنبورها را به این مناطق بعنی حاشیه دریای خزر  کوچ می‌دهند که از گل‌های پاییزهای مانند ازگیل و چای تغذیه کنند.‌

مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرستان رامسر با اشاره به اسکان زنبورداران بیان کرد: زنبورداران با دریافت مجوز اسکان از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رامسر در جاهای مناسب با فاصله خوب از همدیگر استقرار پیدا می‌کنند تا تعداد 50 نفر از  زنبورداران به شهرستان رامسر کوچ کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: از تاریخ ششم مهرماه تا تاریخ 11 مهرماه سرشماری سراسری کلنی های زنبور عسل است که در این تاریخ کوچ و جابه‌جایی زنبور عسل از یک شهرستان به شهرستان دیگر ممنوع است.

قنبرزاده با اشاره به شروع کوچ زنبورداران اذعان کرد: شروع کوچ زنبورداران از 15 شهریور ماه است و یک سری از زنبورداران هم بعد از آمارگیری وارد رامسر می‌شوند که بالطبع در آمارگیری به حساب نمی‌آیند.
برچسب ها: کوچ ، اردبیل ، رامسر ، زنبوردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.