سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار شهرکرد:

جدیت مردم و مسئولان در رفع مسئله آب چهارمحال و بختیاری ضروری است

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه مدیریت شهری برای حل مشکل آب چهارمحال و بختیاری اهتمام ویژه‌ای دارد، گفت: تلاش و همکاری جدی مردم و مسئولان برای حل مشکل آب استان بسیار ضروری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، نورالله غلامیان صبح امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی آب استان که در شورای اسلامی شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: انتقال آب از طریق تونل‌های گلاب و بهشت‌آباد به خارج از استان بی‌شک کاهش منابع آبی شهر شهرکرد را به دنبال دارد و این معضل در کند شدن رشد و توسعه شهر شهرکرد تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه استان از پتانسیل خوبی در زمینه منابع طبیعی برخوردار است، افزود: لازم است تا مجموعه مردم و متخصصان استان با تعامل و همکاری در مسیر پیشبرد اهداف این استان حرکت کنند.

غلامیان، توزیع ناعادلانه آب را مهم‌ترین دغدغه مردم این استان عنوان کرد و گفت: در این راستا نیز حساسیت‌های مردمی بسیار بالا رفته است و مسئولان و مردم استان حرکت در چارچوب قانون را خواستار هستند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری حدود 11 درصد از کل منابع آبی کشور را دارد، تصریح کرد: اما متاسفانه با این همه منابع آبی چشمگیر، استان در بخش‌های امور شهری، صنعت، خانگی و کشاورزی با مشکل کم‌آبی روبه‌رو است.

غلامیان خاطرنشان کرد: محور توسعه پایدار، شهروند سالم است و سلامت شهروندان در گرو بهره‌مندی از آب آشامیدنی مطلوب است.
برچسب ها: شهرداری ، شهرکرد ، مدیریت ، شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.