سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

درخشش ملی‌پوشان مازندرانی در رقابت‌های کشورهای اسلامی

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران از درخشش ملی‌پوشان مازندرانی در مسابقات کشورهای اسلامی اندونزی خبر داد و گفت: ورزشکاران مازندرانی در این رقابت‌ها سه طلا و یک نقره کسب کردند.

 

مشید پناه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که در رشته‌های مختلف ورزشی در دو بخش مردان و زنان به میزبانی اندونزی برگزار شد، با درخشش ورزشکاران مازندرانی همراه بود.

وی تصریح کرد: از پنج ملی‌پوش مازندرانی در این پیکارها چهار ورزشکار مازندرانی موفق به کسب مدال شدند ‌که سه طلا و یک نقره ‌از تلاش ورزشکاران ملی‌پوش مازندرانی در این رقابت‌ها به دست آمد.

جمشید‌پناه با اشاره به کسب مدال توسط ملی پوشان مازندرانی در سه رشته ورزشی در این مسابقات افزود: از بین مدال‌آوران مازندرانی در اندونزی سه ملی‌پوش مرد و یک ملی‌پوش زن حضور داشتند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع دو و میدانی، سوسن حاجی‌پور در تکواندو و سجاد عباسی در ووشو موفق به کسب سه مدال طلا و علی یوسفی در ووشو نیز موفق به کسب مدال نقره شد.

جمشید پناه در پایان افزود: از ابتدا سال 92 تاکنون که شش ماه از سال سپری شد، ورزشکاران مازندرانی در غالب تیم‌های ملی موفق به کسب بیش از یکصد مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند./س

برچسب ها: ملی ، پوشان ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.