سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشوری فرد:

صبا با مدیریت خوب نتیجه نمي گيرد/ عنایتی به تعهداتش پایبند است

مدیر عامل تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما نیاز به کسب سه امتیاز مقابل پرسپولیس دارد تا وضعیتش را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

محمدرضا کشوری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ما وضعیت نسبتاً خوبی دارد و آماده بازی با پرسپولیس هستيم.

 مدیر عامل تیم فوتبال صبای قم درباره عملکرد تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: عملکرد تیم به دو صورت است: محمد مایلی کهن خوب مدیریت می کند اما تیم بد نتیجه می گیرد به هر حال از عملکرد تیم راضی نیستم.

وی درباره اولتیماتوم به محمد مایلی کهن بیان کرد: محمد مایلی کهن وظیفه اش را به درستی انجام می دهد و دلیلی بر تعویضش وجود ندارد. در حال حاضر هم قصد تعویض این مربی را نداریم اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند از این مربی حمایت کنند.

کشوري فرد درباره مشکلات مالی باشگاه صبای قم بیان کرد: تعدادی از بازیکنان در همان ابتدای فصل 20 درصد از قراردادشان را گرفتند بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است طی امروز و فردا به مابقی بازیکنان 20 درصد از مبلغ قراردادشان را پرداخت کنیم همچنین سعی مان را می کنیم که تا نیم فصل با پرداخت 20درصد دیگر از قراردادها مجموعه دریافتی بازیکنان را به 40 درصد برسانیم.

وی بیان کرد: به هر حال اکثر باشگاه ها به جز تیم های صنعتی مشکلات مالی دارند و تیم ما هم از این امر مستثنی نیست و در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات هستیم امیدوارم با حمایت مالی وزیر جدید ورزش مشکلات تیم های لیگ برتری برطرف شود.

کشوری فرد بیان کرد: استاندار قم هم زحمات زیادی برای تیم صبای قم کشیده است و نگذاشته که تیم در لیگ برتر لنگ بماند.

وی درباره شایعه حضور عنایتی در تیم استقلال بیان کرد: استقلالی ها قبل از حضور عنایتی در صبا سراغش را نگرفتند اما امسال که این مهاجم خوب گل می زند می خواند جذبش کنند به هر حال عنایتی یک فوتبالیست حرفه ای است و تا پایان قراردادش در تیم صبا باقی می ماند.

مديرعامل تيم فوتبال صباي قم در ادامه بیان کرد: مایلی کهن علاقه خاصی به عنایتی دارد و اجازه حضور این بازیکن در تیم استقلال را نمی دهد اگر هم این سرمربی اجازه دهد ما نمی گذاریم عنایتی قبل از پایان قراردادش تیم را ترک کند.

وی درباره گفته های برخی از اهالی فوتبال در مورد رشوه گیری داوران گفت: این موضوع هنوز برایم ثابت نشده است تا درباره آن صحبت کنم اگر گفته های برخی از مربیان درست باشد آن وقت باید برای ورزش کشور تاسف خورد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم روز جمعه به مصاف تیم فوتبال صبای قم می رود پرسپولیسی ها قصد دارند با پیروزی مقابل صبای قم همچنان در کورس قهرمانی بمانند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.