سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی است

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی اوقاف است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مرتضی نظری افلاک در مراسم قرعه کشی مسابقه شماره دو وقف و مردم با اشاره به اینکه یکی از وظایف روابط عمومی جلب اعتماد عمومی به فرهنگ وقف است اظهار داشت: مسابقه وقف و مردم طی چهار سالی که برگزار گردیده است توانسته ارتباط خوب و مناسبی را با مخاطبین خود برقرار کند که این به نوعی همان جلب اعتماد عمومی به این سنت حسنه است.
وی با بیان اینکه از سال 89 مسابقه وقف و مردم آغاز گردیده است افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقه مردمی تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و موقوفات و معرفی امامزادگان استان به مردم می باشد.
نظری افلاک تصریح کرد: تا کنون 20 شماره از مسابقه وقف و مردم برگزار شده که حدود 25 هزار مخاطب از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده اند.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان فرهنگ وقف را چشمه جوشانی از خیرات و برکات دانست که اگر در جامعه احیاء شود همه مسائل اقتصادی و اجتماعی را می تواند به نوعی برطرف کند و به بازویی توانمند برای دولتمردان تبدیل شود.
ایشان با بیان اینکه تبلیغات مناسب می تواند نقش بسزایی در نهادینه شدن این سنت نبوی ایفا کند گفت: باید از تمامی ظرفیت های موجود در استان برای اشاعه فرهنگ وقف استفاده بهینه کرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.