سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی: عدالت فوتبال رعایت نشد/پنالتی صد در صد روی نوری را نگرفتند!

سرمربی استقلال گفت: با وجود اینکه باختیم ولی لیاقتمان صعود به فینال بود و عدالت فوتبال رعایت نشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوبی داشتیم و از هواداران تشکر می کنم چرا که در تمامی دقایق بازی ما را حمایت کردند. از بازیکنان نیز تشکر می کنم که بهترین بازی خود را انجام دادند.

وی تصریح کرد: بازیکنانم خیلی سختی کشیدند و لیاقتمان این بود که فینالیست شویم.

وی ادامه داد:  ای کاش برای این بازی داور صعودی نمی‌گذاشتند، پنالتی صددرصد روی نوری را نگرفتند، داور خیلی در این بازی ضعیف سوت زد.


قلعه نویی افزود: خیلی دوست داشتم هواداران با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند، از همه آنها تشکر می کنم. در لیگ تغییراتی خواهیم داشت تا مانند سال قبل عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی در مورد تاثیر شکست دو بر صفر تیمش در سئول گفت: آن بازی فقط یک نیمه از این دیدار بود، ما نسبت به بازی رفت از نظر نظم دفاعی بهتر بودیم ولی باید ایرادهایمان را برطرف کنیم. شاید اگر گل اول را نمی خوردیم خیلی بیشتر گل می زدیم و باید بیشتر تمرین کنیم.

وی با بیان اینکه این تیم 10 تا 15 میلیارد تومان پول می‌خواهد تا مشکلاتش حل شود گفت: هئیت مدیره و مدیرعامل تلاش خود را انجام دادند اما باید قبول کنیم برای حضور پرقدرت در این مراحل  باید هزینه‌ی بیشتری صرف شود.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: تیمی که باید به آسیا بیاید باید همه شرایط را داشته باشد، ما به جمع 4 تیم برتر آسیا رفتیم و نفری 500 دلار پاداش گرفتند.

وی در مورد بازی امروز گفت: هافبک ما سرعت زیادی داشت ولی شانس با ما یار نبود. دوست داشتم مجیدی امسال جام قهرمانی را بالا می‌برد اما او هم چهار پنج موقعیت خراب کرد./آق
برچسب ها: قلعه نویی ، استقلال ، اف سی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
عباس
۱۳:۵۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
از دست این قلعه نوعی ! سئولی ها نه موقعیت داشتند و نه موقعیت خراب کردند !!!